YouTube želi ojačati svoj pretplatnički servis 'Red' s još više materijala - i to onog kojim bi konkurirao divovima poput Netflixa, Hulua i Amazona. Google, ili bolje rečeno matična kompanija Alphabet prema navodima Wall Street Journala već pregovara s nizom Hollywoodskih studija i drugih producentskih centara kako bi osigurao pravo na prikazivanje serijala, filmova i dokumentaraca
Prema neimenovanim izvorima, u srcu cijele priče su Susanne Daniles, bivša čelnica programa na MTV-ju koja se pridružila YouTubeu sredinom godine te Kelly Merryman, bivša menadžerica sadržaja na Netflixu. I Merryman i Daniels odgovarat će Robertu Kynclu, još jednoj osobi koja je s Netflixa prešla na YouTube.
Za sada nije jasno što točno YouTube želi ubaciti u svoj YouTube Red pretplatnički program, jer su stvari tek u povojima. YouTube od 2007. (p)održavaju tek oglasi, s obzirom da je taj video servis besplatan za korištenje, no sada su na redu radnje i planovi kojima bi se financijska sredstva poboljšala.
Pomalo neobična izjava jednog od izvora za WSJ navodi kako Netflix, Hulu i Amazon ciljaju na stariji sadržaj (!) dok bi YouTube trebao uhvatiti najnovije materijale. Više o svemu bi trebalo postati jasno tijekom 2016. godine, kada bi se Google Alphabet i službeno očitovao o svojim planovima.
Neki analitičari vjeruju da usprkos kašnjenju i ponešto konfuznoj politici pretplate, YouTube Red ima potencijal ozbiljno konkurirati poznatom i priznatom trojcu. Drugi pak smatraju da je YouTube kralj kratkog formata - i da će problema u monetizaciji biti čak i kada prijeđu na 'ozbiljniji' format.