Na ovogodišnjem međunarodnom sajmu automobila u New Yorku, Audi je pripremio pravu poslasticu - R8 u Spyder izdanju. I dok je dizajnerski vrlo blizak coupeu s krovom, sa stražnje strane je stvar ipak drugačija - kako bi se pomični krov mogao smjestiti u 'iznutrice' vozila
Baš kako je i bilo za očekivati, R8 Spyder koji će se naći u prodaji kasnije ove godine, za temelj ima posebnu strukturu poznatu iz 'običnog' modela R8, koja uključuje napredne materijale i ugljična vlakna. Tu su još dodatna pojačanja na A-stupovima i drugim mjestima kako bi i ovo izdanje mekanog krova bilo sigurno. Štoviše, Audi tvrdi da je povećana torzijska krutost za 50 posto, uz smanjenje mase za 113 kilograma u odnosu na prethodnika koji je svjetlo dana ugledao još 2009. godine.
U usporedbi s prethodnikom, R8 Spyder koji je ugledao svjetlo dana na sajmu automobila u New Yorku je istovremeno i 14mm kraći te 36 mm širi, uz istu visinu. Međuosovinski razmak od 1.650 milimetara ostao je nepromijenjen, jer se pokazao dobitnom formulom.
Pomični krov se može zatvoriti i otvoriti za svega 20 sekundi pri brzinama do 50km/h.
Što se motorizacije tiče, srce novog modela čini isti V10 benzinac smješten u sredini vozila, poznat s R 'osmice'. Ovaj 5,2-litreni motor razvija 532KS, a stiže uz standardni automatski mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa. R8 u coupe izdanju možda jest 158 kilograma veće mase, no R8 Spyder je do stotke sporiji za samo 0,1 sekundu.
Očekuje se da će Audi do konca godine predstaviti i snažnije izdanje modela R8 Spyder, koje će iz 5,2-litrenog V10 motora izvući preko 600KS.