Grad Zagreb pokrenuo je elektroničku uslugu MojZagreb, integriranu u sustav e-Građani. Usluga građanima glavnog grada omogućava mobilni i web pristup raznim gradskim e-uslugama
Usluge koje nudi elektronička usluga MojZagreb su raspoređene u sedam kategorija - Gradska uprava, Energija, voda i komunalno, Prijevoz, Turizam, rekreacija i kultura, Javna sigurnost, Zdravstvo i socijalna skrb te Obrazovanje - dok se u osmoj nalaze upute za korištenje.
Nakon što se ulogirate u Osobni korisnički pretinac i pristupite usluzi možete, između ostalog, pogledati kakvo je stanje prometa u glavnom gradu, prijaviti komunalne nepravilnosti, dojaviti stanje plinomjera, provjeriti ima li taksist dozvolu, isplanirati putovanje gradskim prijevozom, pronaći najbiliži gradski Wi-Fi, pogledati gdje je najveće zagađenje bukom i gdje ima slobodnih mjesta u vrtićima...
Usluga e-Građani ima gotovo pola milijuna korisnika
Riječ je o četrdeset i trećoj elektroničkoj usluzi unutar sustava e-Građani, koji trenutno broji 476.331 korisnika.
Nova usluga nije jedina koju pruža lokalna samouprava. Tijekom rujna je aktivirana e-usluga Vodne usluge Međimurskih voda putem koje korisnici imaju uvid u pregled zaduženja i uplata, pregled upisanih stanja i ispis računa.
Korisnici usluga Zagrebačkog holdinga može putem usluge Komunalne usluge i naknade odabrati na koji način će primati jedinstvenu uplatnicu (poštom ili isključivo elektroničkim putem), pogledati podatke s uplatnica i stanje duga. Korisnici Osobnog korisničkog pretinca još otprije zaprimaju jedinstvenu uplatnicu ZG Holdinga.
Od rujna također možemo pomoću servisa e-Građani predati zahtjev za izdavanje vozačke dozvole, a prema najavama uskoro će to biti moguće i za putovnice.