U zagrebačkoj tvrtci Degordian nastavljaju s inicijativom 'Startup in 24h', započetom prošle godine dok su još bili iStudio. Riječ je o pokušaju razvoja projekta od nule do minimalno funkcionalnog servisa u 24 sata. Cilj je ambiciozan
Sličnih hackatona ima više (jedan je održan tijekom prošlog vikenda u Varaždinu). No, ovaj se izdvaja po tome što se usporedno razvijaju ne samo programerske i dizajnerske komponente, već i osmisliti poslovni model, marketinšku i prodajnu strategiju, komunikacijski plan...
U praksi, to djeluje kao zanimljiva i zabavna kombinacija hackatona, team buildinga i promidžbenog trika.
Lani su vrijeme od 10 ujutro u subotu do 10 ujutro u nedjelju posvetili razvoju Hivepeeka, ideje za platformu suosnivača i tehničkog direktora Tomislava Grubišića, koja je trebala olakšati povezivanje poslodavaca i potencijalnih zaposlenika. Projekt je još uvijek aktivnan, no na našem tržištu nije zaživio u skladu s ciljevima, kažu u Degordianu. Ipak, rad na njemu je prepoznat pa ga je AdWeek uvrstio u Talent galeriju
Ove će se godine okupiti 29. studenog s prilično ambicioznim ciljem: stvaranjem alata za praćenje offline konverzija, kako bi svi (pa i oni bez webshopa) mogli pratiti učinkovitost marketinških kampanja. Projekt je odabran internim glasovanjem, a u njemu vide veliki tržišni potencijal
U projektu Startup in 24h će sudjelovati nešto manje od 80 dobrovoljaca (gotovo dvostruko više nego lani). No, planiraju uključiti i druge kompanije s resursima potrebnim za realizaciju startupa u 24 sata.