Ethan Zuckerman je u pismu koje je objavio časopis Atlantic objasnio zašto je osmislio i razvio skočne prozore kao oblik oglašavanja, a usput se ispričao cijelim internetu
Radio je na njima sredinom '90-tih godina prošlog stoljeća, dok je bio zaposlen kao programer u tvrtci Tripod. U pismu je preuzeo bar dio odgovornosti za stvaranje najiritantnijeg oblika oglašavanja ikad i pokušao objasniti kako je došlo do toga.
Tripodov poslovni model je, naime, počivao na prihodima od oglašavanja, zbog čega ih je Lycos preuzeo 1998. godine. Smislili su način kako povezati oglas s korisnikovom stranicom bez da ga stave izravno na nju. Oglašivačima je baš to trebalo jer nisu željeli da ih se izravno povezuje sa sadržajem na web stranicama.
Ekipa u Tripodu je do rješenja došla pokušavajući smisliti kako smjestiti oglas jedne velike automobilske tvrtke na stranicu koja naveliko hvali analni seks. 'Napisao sam kod koji je otvarao novi prozor i u njemu pokretao oglas. Žao mi je. Namjere su nam bile dobre', naveo je Zuckerman.
Sada direktor ustanove Center for Civic Media pri MIT-u, Zuckerman je upozorio kako je - nakon 20 godina korištenja - sadašnji model za plaćanje sadržaja na internetu loš, propusan i nefunkcionalan. 'Vrijeme je za plaćanje privatnosti, podržavanje servisa koje volimo, za napuštanje besplatnih koji nas prodaju kao proizvod', napisao je.
Izvor:CNET