Aplikacija inCheckin čita putovnice i mnoge druge osobne dokumente te značajno skraćuje vrijeme potrebno za prijavu gostiju. Iduće godine kreće na španjolsko tržište
'Još kao vlasnik malog obiteljskog hotela postao sam svjestan problema s administracijom i unosom podataka kod registracije gostiju. Nakon što smo hotel prodali, na putovanjima mi je problem postao još jasniji jer sam kao turist više puta na svojoj koži osjetio dugotrajno čekanje u redu.
Kako se zadnjih godina bavim iznajmljivanjem kuća za odmor, susreo sam se s problemom prijave gostiju turističkoj zajednici gdje sam subotom gubio po nekoliko sati za prijavljivanje svih gostiju', kaže Patrik Spagnolo, direktor tvrtke inCheckin.
Uvjeren kako je tehnologijom moguće riješiti velik dio problema, kad je shvatio da na domaćem tržištu nema odgovarajućeg rješenja, Spagnolo je odlučio krenuti u izradu. Rezultat je aplikacija inCheckin.
Uz Spagnolu, na projektu je radio i još uvijek radi manji tim u kojem su, između ostalih, dizajner za razvoj proizvoda, dva programera koji razvijaju aplikacije i rade na API integracijama... Hardversko rješenje razvili su u Mikroblinku, tvrtki Damira Sabola najpoznatijoj po aplikaciji Photomath, dok se za softver pobrinula FWD grupa.
Aplikacija inCheckin dostupna je za Android i iOS. Čita putovnice i druge osobne dokumente koji sadrže strojno čitljivi zapis poput onog koji se nalazi na dnu stražnje strane naših osobnih iskaznica.
Podatke šalje izravno u eVisitor, jedinstveni online informacijski sustav koji povezuje sve turističke zajednice u Hrvatskoj i omogućava dnevni uvid u stanje turističkog prometa, čime značajno skraćuje postupak registracije.
Dosad je u projekt utrošeno oko 400 tisuća kuna, što uključuje razne troškove poput licenciranja, razvoja, marketinga i prodaje. 'Projekt financiramo svojim sredstvima, a imamo i investitore iz Austrije i Njemačke', dodaje Spagnolo.
S aplikacijom za privatne iznajmljivače na probleme su naletjeli tek kod prodaje jer su otkrili kako velika većina potencijalnih kupaca do sada nije kupila aplikaciju putem mobilne trgovine na telefonu te kako mnogi trebaju pomoć kod procesa postavljanja načina plaćanja na telefon. Također, pokazalo se kako mnogi nemaju odgovarajuću bankovnu karticu kojom bi mogli platiti aplikaciju.
Kod agencijske verzije aplikacije, kao i kod hotelskih, problem i izazovi su integracija s raznim poslovnim i hotelskim informacijskim sustavima kupaca. Veliki izazov je i potpuno strojno čitanje svih osobnih i putnih dokumenata, jer ima puno različitih verzija dokumenata, a koje treba hotelima za potrebe njihovih CRM sustava.
Zasad aplikacija za privatne iznajmljivače ima oko dvije tisuće korisnika. Otprilike pola ih je platilo oko 135 kuna za korištenje. 'Očekujemo kako će tijekom iduće godine broj korisnika koji plaćaju u Hrvatskoj porasti za nekoliko tisuća. Velika očekivanja imamo i od španjolskog tržišta, za koje upravo prilagođavamo aplikaciju', kaže Spagnolo.
U inCheckinu trenutačno rade na osmišljavanju i razvoju cijele palete proizvoda za registraciju, od aplikacije za male iznajmljivače, preko verzije aplikacije za turističke agencije, do posebnog proizvoda za hotele i kampove.
'Agencijska aplikacija je u zadnjoj fazi razvoja i još nije u otvorenoj prodaji, ali za nju već imamo jednog velikog kupca i nekoliko manjih. Izdanje za hotele je u razvoju, na čemu radimo u suradnji s nekoliko hotelskih kuća', napominje Spagnolo.
Dugoročnija vizija uključuje izlazak na tržišta svih europskih zemalja gdje postoji obaveza prijave gostiju za privatne iznajmljivače s aplikacijom inCheckin Personal. Proizvod namijenjen hotelima inCheckin Reception planiraju razviti u potpuno funkcionalnu mobilnu recepcijsku stanicu, pa i nju ponuditi na svjetskom tržištu.
'Želimo potpuno promijeniti proces prijave gostiju u ugostiteljskoj industriji nabolje, kako za gosta tako i za ugostitelja. Vjerujemo da uz primjenu pravih tehnologija tu ima jako puno mjesta za poboljšanje', zaključuje Spagnolo.