NOVO ISTRAŽIVANJE

Žene obožavaju blogove i forume

27.04.2010 u 15:06

Bionic
Reading

Studija '2010: Društveni mediji su bitni', koju sponzoriraju tvrtke Ketchum i Nielsen, pokazuje da je čak 73 posto žena koje se služe internetom postalo aktivnim korisnicama društvenih medija

Studija koja je provedena u SAD-u pokazala je da 73 posto žena koje se služe internetom koriste društvene medije jednom tjedno ili češće. Osim toga, čak 96 posto populacije čita blogove jednom tjedno ili češće, a korisnicima su na internetu najzanimljivije teme osobnih veza (61 posto), zdravlja (45 posto) te pitanja vezana uz posao (39 posto).

Također, studija je pokazala da su forumi drugi najkorišteniji izvor informacija o proizvodima nakon razgovora s prijateljima i obitelji, a više od jedne trećine ispitanika (33,6 posto) svakodnevno sudjeluje u komentarima na forumima. Ženski dio populacije također se oslanja na blogove (21 posto ukupne američke online populacije) i forume (38 posto ukupne američke online populacije) prilikom traženja savjeta i preporuka.

'Iako je istraživanje provedeno u Americi, jasno pokazuje trendove vezane uz ponašanje žena na društvenim mrežama i samo je pitanje dana kada će ovi impresivni postoci postati stvarnost i u Hrvatskoj. Podatke smo objavili kako bismo svoje klijente, ali i tržište općenito, upozorili na to da svoje komunikacijske strategije vezane uz promociju proizvoda namijenjenih ženama što prije počnu prilagođavati onome što će i kod nas sutra postati realnost', rekla je Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u PR agenciji Pleon Partner, ekskluzivnom zastupniku Ketchum Pleon mreže u Hrvatskoj.