Izlika više nema - vrijeme je da postanete prisutni online, ako to već niste. Više od 60 posto kućanstava u Hrvatskoj ima pristup internetu, a ako vi niste online - vaša konkurencija to svakako jest, dok se o vama i vašim proizvodima ne mogu niti informirati
Imate li brend ambasadore koji će vas braniti? Online publika će se obratiti prijateljima ili čak potpunim strancima po internetu, u slučaju da pretragom interneta ne pronađu vašu tvrtku ili proizvod. Što ti ljudi mogu reći o vama i vašem proizvodu ili kompaniji?
Ako vi ne vodite razgovor, drugi će. Kako osigurati širenje provjerenih i ispravnih informacija o vama? Kroz jednostavnu web stranicu, a svakako treba obratiti pažnju i na profile po društvenim mrežama, Facebook i Twitter.
Prije prve reklame. Internet je 'zlatna koka' marketinga, što nije novost, no ključna stvar u priči jest kvalitetna izrada i prezentacija putem web stranice.
Najbolja priča je ona vaša. Ponudite nešto novo i svježe. Možda mislite da u vašoj djelatnosti to nije moguće, no sve i da je to istina priču valja pričati zabavno i uvjerljivo. O vama će drugi pričati, a vi ste tu da iskoristite sve što internet nudi.
Opširnije o svemu je moguće pročitati na linku