Slično kao Google i Snapchat svojedobno, najveća društvena mreža mogla bi biti reorganizirana kako bi pokazala da se bavi i drugim stvarima, ali i odmaknula od negativnog imidža
Facebook namjerava promijeniti ime kako bi istaknuo fokus na izgradnju metaversea. Promjenu naziva trebao bi u četvrtak, 28. listopada, najaviti suosnivač i glavni izvršni direktor Mark Zuckerberg osobno, tijekom godišnje konferencije Connect.
Moguće je kako će sama inicijativa biti predstavljena i ranije. Zuckerberg i društvo time, čini se, namjeravaju naznačiti odmak od etikete društvene mreže i svega lošeg što s time dolazi.
Rebrendiranje bi plavu Facebookovu aplikaciju postavilo kao tek jedan od brojnih proizvoda pod okriljem krovne tvrtke, skupa s Instagramom, Whatsappom, Oculusom i drugima, piše Verge.
Zasad nema službene potvrde kako će do promjene naziva najveće društvene mreže doista i doći. Novi naziv navodno je strogo čuvana tajna, poznata tek vrlo malom broju ljudi. Moguće je kako će imati veze s Horizon, kako se treba zvati još neobjavljena kombinacija Facebooka i Robloxa koja je već nekoliko godina u razvoju.
Već sad više od deset tisuća zaposlenika za Facebook izrađuje potrošačku elektroniku poput naočala za proširenu stvarnost, za koje Zuckerberg vjeruje kako će postati sveprisutne kao što su pametni telefoni danas.
Segment poslovanja koji se odnosi na društvene mreže već dugo stvara nemalo problema. Zviždačica Frances Haugen nedavno je Wall Street Journalu dostavila poveću količinu internih dokumenata koji Facebook prikazuju u lošem svjetlu i svjedočila pred američkim Kongresom o tome.
Pritisak regulatornih agencija kojim se traži razdvajanje te tvrtke na više dijelova u Sjedinjenim Državama i drugdje ne jenjava, dok povjerenje javnosti kopni.
Google je 2015. godine proveo sličnu reorganizaciju poslovanja i uspostavio holding Alphabet koji obuhvaća sve od internetske tražilice do autonomnih vozila. Snapchat je 2016. postao Snap i preobrazio se u tvrtku koja se bavi kamerama.