Pripremajući se za javnu ponudu dionica, Facebook će korisnicima omogućiti više kontrole nad sadržajem i pristati na stroži nadzor zaštite njihove privatnosti
U jednom od rijetkih postova na blogu, osnivač i šef popularne društvene mreže napisao je da je pokrenuo Facebook želeći ljudima omogućiti povezivanje i podjelu sadržaja uz punu kontrolu svega što dijele cijelo vrijeme.
Iako su misli da su dosad bili otvoreni kad je privatnost u pitanju, dodao je da je on 'prvi koji priznaje da su napravili hrpu pogreški' i da 'šefovi u Facebooku uvijek mogu biti još bolji' kad je ta kontroverzna tema u pitanju, piše The Telegraph
Kao primjer velike pogreške Zuckerberg je naveo pokretanje sustava Beacon prije četiri godine, koji je prikazivao što su i gdje vaši kontakti na Facebooku kupovali.
Zuckerberg se oglasio nakon što je američko Savezno povjerenstvo za trgovinu (Federal Trade Commission) optužilo Facebook za sustavno narušavanje privatnosti korisnika po sedam točaka, uključujući i promjenu postavki zbog koje je više korisničkih podataka postalo javno vidljivo.
Novi plan kojim žele ukloniti te prigovore velik je korak za društvenu mrežu na putu prema javnoj ponudi dionica, do koje bi moglo doći tijekom proljeća iduće godine, a koja bi vrijednost tvrtke mogla postaviti na sto milijardi dolara (oko 550 milijardi kuna).
Što se očekuje od Facebooka? Morat će od korisnika pribaviti izričiti pristanak za promjene koje bi mogle izravno utjecati na njihove postavke privatnosti. Koristite li Facebook, to znači da ćete sve veće zahvate vezane uz kontrolu privatnosti u budućnosti morati odobriti.
Društvena mreža također će biti podvrgnuta provjeri poštivanja standarda zaštite privatnosti svake dvije godine tijekom idućih 20 godina. Morat će onemogućiti bilo kakav pristup sadržaju na deaktiviranim korisničkim računima te svoju politiku privatnosti i zaštite korisničkih podataka jasnije predstaviti.
Iako će biti moguće dodavati nove postavke bez korisničkog pristanka, nove usluge morat će ga pribaviti.
Da bi se sve to provelo u djelo, Facebook će imati dvije osobe zadužene za zaštitu privatnosti: bivšu odvjetnicu Erin Egan, koja će se baviti osmišljavanjem politika, te Michaela Richtera, koji će se baviti proizvodima.