Novi plakati SDP-a uoči parlamentarnih izbora
Izvor: Pixsell / Autor: Patrik Macek/Hrvoje Jelavić/PIXSELL
Novi plakati SDP-a uoči parlamentarnih izbora
Izvor: Pixsell / Autor: Patrik Macek/Hrvoje Jelavić/PIXSELL
SVE JE REDOVNO
Jumbo plakati uz prometnice i golemi plaćeni oglasi u dnevnim novinama, iako evidentno sugeriraju za koga trebate glasovati na predstojećim izborima, po službenoj definiciji nisu dio same kampanje. Odnosno, njihov trošak ne ulazi iznos koji će političke stranke prijaviti kao potrošen na izbore
Na plakatima i reklamama, dakako, dominiraju dvije najveće snage, HDZ-ova 'Domoljubna koalicija' i SDP-ova 'Hrvatska raste', ali sve to predstavlja svojevrsno korištenje rupe u zakonima; u ovom slučaju ne radi se o kampanji jer se formalno ne zna tko će se na izborima uopće kandidirati.
'Izborna promidžba počinje danom objave zbirnih lista izbornih jedinica, a završava 24 sata prije dana održavanja izbora. Budući da zbirne liste još nisu objavljene, tako još uvijek nisu poznati sudionici na izborima', službeni je stav Državnog izbornog povjerenstva (DIP).
U to tijelu pojašanjavaju da sve aktivnosti koje stranke poduzimaju do službene objave izbornih lista, dakle negdje do početka idućeg tjedna, spadaju u njihove 'političke aktivnosti'. Redovne, kao da se ništa ne događa.