Novi list otkriva da će buduća autocesta Zagreb - Sisak, na kojoj su se radovi otvarali već nekoliko puta, a unatrag četiri godine sagradilo devet kilometara, iako u ravnici i bez ijednog tunela, biti tri i pol puta skuplja od zahtjevnije Dalmatine te više nego dvostruko skuplja od gradnje prosječne, a nezahtjevne autoceste u Europi!
'Za 47 kilometara autoceste Zagreb-Sisak platit će se oko 5,1 milijardu kuna, a za 300 kilometara do Splita devet milijardi. Od Zagreba do Zadra je, valjda, 'pukla' Panonska ravnica, a od Zagreba do Siska bit će nebrojeno puno tunela, mostova i vijadukata!?' ironično je, nakon što je radove ovih dana ponovno otvorila premijerka Jadranka Kosor, prokomentirao Radimir Čačić, za čijeg je ministarskog mandata pokrenuta izgradnja Dalmatine.
Novi list piše da je njezina gradnja na 300 manje zahtjevnih, od ukupno 380 kilometara, koštala nešto više od četiri milijuna eura po kilometru, a autocesta od Zagreba do Siska stajat će 14,8 milijuna eura za kilometar.
Usporedbe radi, 16 milijuna eura za kilometar Crnogorcima nudi IGH, na čelu s Jurom Radićem, za gradnju vrlo zahtjevne autoceste Boljare - Bar, a, primjerice, Srbija autocestu od Bara do Beograda, sa čak 202 tunela, gradit će za 11,5 milijuna eura po kilometru!
U HAC-u napominju da nema smisla na ovaj način uspoređivati cijene budući da svaka autocesta ima svoje zahtjeve i zakonitosti. U slučaju buduće A11 od Zagreba do Siska, kažu, teren je pun mulja, a da bi se on nasipao, potrebno je sa strane dovesti ogromne količine šljunka, a, primjerice, na velebitskim dionicama Dalmatine materijal je bio nadohvat ruke.
U ministarstvu Božidara Kalmete, koji je pak daleke 2004. najavio izgradnju A11 za sada 'mizernih' tri milijuna eura po kilometru, izjave Radimira Čačića ne žele komentirati, a novinare Novog lista uputili su na HAC.