Glas za Borisa Mikšića bio je najskuplji na nedjeljnim izborima - za svaki glas Mikšić je potrošio oko 10 eura, odnosno 72,3 kune. Najekonomičniji je pak bio još jedan izborni marginalac, Josip Jurčević - glas za njega stajao je tek 2,8 kuna. Pobjednik Ivo Josipović uložio je u glas svakoga svojega birača skromnih 5,5 kuna, a drugoplasirani Milan Bandić četiri puta više, odnosno 24 kune
Proizlazi to iz jednostavne računice, u kojoj je iznos novca potrošen u predizbornoj kampanji podijeljen na broj glasova koje je pojedini kandidat u konačnici dobio. Pritom su korišteni iznosi koje su sami kandidati neposredno nakon izbora iznijeli da su potrošili u kampanji.
Ti su iznosi u pravilu veći od iznosa koje su prijavili Državnom izbornom povjerenstvu u privremenim izvješćima o financiranju kampanje, a manji od procjena nezavisnih udruga, poput GONG-a i Transparency Internationala.
Pobjednik prvog izbornog kruga, SDP-ovac Ivo Josipović potrošio je, kako je za Jutarnji.hr rekao direktor njegove kampanje Mirando Mrsić, oko 3,5 milijuna kuna. Budući da je dobio 640.573 glasa, ispada da je u svakog glasača uložio samo 5,5 kuna.
Njegov protukandidat u drugom krugu, bivši stranački kolega Milan Bandić potrošio je, kaže njegov glasnogovornik Nedžad Haznadar, između pet i sedam milijuna kuna, a DIP-u je prijavio da je do 17. prosinca prikupio 3,87 milijuna kuna. GONG i TI objavili su pak da je Bandić samo na reklame na televizijama i u tisku potrošio 5,28 milijuna kuna.
Prema njihovim procjenama, radi se samo o 50-ak posto ukupnih troškova, jer nisu uzeli u obzir putne troškove i smještaj, plakate, radijske postaje, organiziranje skupova, troškove volontera i drugo. Ako je Bandić potrošio maksimalnih sedam milijuna kuna, svaki ga je glas došao 23,9 kuna. Očekivano, ambiciozni kandidati s malim brojem glasova, koji su dosta uložili u kampanju, imaju i najskuplje glasove: Borisa Mikšića svaki je stajao nešto više od 72 kune, slijedi Vesna Škare-Ožbolt sa 40 te Dragan Primorac sa 38 kuna. Primorac je, naime, izjavio da je potrošio 4,5 milijuna kuna, premda su udruge objavile da je samo na oglašavanje na televizijama i tiskovinama potrošio 4,2 milijuna kuna.
Kandidati na dnu ljestvice izbornih rezultata, Slavko Vukšić i Josip Jurčević, uvelike se razlikuju po novcu koji su uložili u svaki glas. Vukšić je uložio visokih 26 kuna po glasaču, a Jurčevića, koji je potrošio tek 217.000 kuna, svaki je od njegovih 54.177 glasova koštao samo 2,8 kuna.
Četvrtoplasirani, HDZ-ov disident Nadan Vidošević uložio je, kako tvrdi, oko pet milijuna kuna, iz čega proizlazi da je svaki glas platio nešto više od 22 kune. GONG i TI pak tvrde da je samo na oglašavanje potrošio 4,4 milijuna kuna. HDZ-ov kandidat Andrija Hebrang potrošio je oko 20 kuna po glasaču, a HNS-ovka Vesna Pusić dvije kune manje.
Miroslav Tuđman i IDS-ovac Damir Kajin dobili su približno isti broj glasova, 80-ak tisuća, no Tuđman je uložio gotovo dvostruko više u promidžbu od Kajina. Glas za Tuđmana tako je plaćen 13,6 kuna, a za Kajina 7,5 kuna.