Na novinarsko pitanje namješta li poslove u HŽ-u predsjednik Sabor Luka Bebić izjavio je kako nije pročitao tekst s naslovne stranice današnjeg izdanja Jutarnjeg lista koji je objavio pismo Ivana Medaka u kojem ga se optužuje da namješta poslove u Hrvatskim željeznicama.
Ivan Medak izvršni direktor u HŽ Infrastrukturi s plaćom od 15.000 kuna napisao je Luki Bebiću dva pisama u kojima ga podsjeća na dana obećanja: 'Poštovani barba Luka, prije mjesec dana kad smo se vidjeli u Pločama rekli ste mi da će se moj slučaj riješiti za koji dan'.
U jednom od pisama poslanih Bebiću 22. lipnja 2006. stoji kako je Medaka Uprava HŽ-a trebala imenovati za člana Uprave RVR-a (tvrtka Redarstvo, Vatrogastvo i Rasadnik koja je do privatizacije 2007. bila dio Hrvatskih željeznica), 'ali to nije napravila jer je tadašnji direktor RVR-a Željko Mićo, SDP-ov kadar, preko Sindikata hrvatskih željezničara zaprijetio da će napraviti pobunu'.
Medak u pismima podsjeća Bebića da mu je podršku za funkciju u HŽ-u dala stranka i da namjerava ići i do premijera, piše Jutarnji.hr. Medak je za list potvrdio autentičnost pisama kazavši kako je istina da je tražio pomoć od Luke Bebića
'Otkud vam ta pisma? Da, tražio sam pomoć Luke Bebića. Obećao je da će mi srediti mjesto direktora tvrtke Redarstvo, Vatrogastvo i Rasadnik koja je nekad djelovala u sklopu Hrvatskih željeznica. To mi je čak rekao na sjednici HDZ-a, a na kraju ništa od toga. Sada sam direktor tvrtke za ekologiju i zaštitu u sklopu HŽ Infrastrukture, ali na tu sam funkciju došao preko nekih drugih ljudi. Jedan me poznanik prije dvije i pol godine nazvao i rekao da ima jedno prazno mjesto. Svi svašta obećaju, kažu da nema problema, a na kraju ništa. I Bebić je iz mojeg kraja pa me zaboravio', ispričao je Medak za Jutarnji.
Ta su pisma još jedan dokaz da Luka Bebić, predsjednik Hrvatskog sabora i jedan od najmoćnijih ljudi u HDZ-u, definitivno ima snažan utjecaj u Hrvatskim željeznicama, državnoj tvrtki koju godinama potresaju razne afere. Često se spekuliralo i da je Bebić 'svoje ljude' iz Metkovića i neretvanskog kraja doveo u još mnoga državna poduzeća, primjerice, Hrvatske autoceste.