POSAO BEZ NATJEČAJA

Bebićevom sinu HTV za seriju daje 25 milijuna kuna

20.10.2009 u 22:33

Bionic
Reading

Marketinška tvrtka B1 plakati, u kojoj je član uprave Ante Bebić, sin predsjednika Sabora Luke Bebića, dogovara s HRT-om posao snimanja triju epizoda povijesne serije 'Urota zrinsko-frankopanska', koji bi se dodijelio bez javnog natječaj

U kuloarima se vrijednost ovog projekta procjenjuje na oko 25 milijuna kuna. Glasnogovornik HRT-a Janoš Roemer potvrdio je Jutarnjem listu da televizija dogovara snimanje serije, ali je dodao da posao još nije okončan.

'Projekt bi se trebao raditi sljedeće godine, a scenarij je poslan na doradu. O cijeni cijelog projekta ne možemo govoriti jer su pregovori još u tijeku - rekao nam je glasnogovornik Roemer. No, izbor serije koju nudi tvrtka sina predsjednika Sabora, i to bez javnog natječaja, za Roemera nije problem.

'U ovom slučaju nismo zakonski obvezni provesti natječaj. Riječ je o autorskom djelu i ako želimo baš to djelo, onda možemo bez natječaja dogovoriti posao', rekao je.

Inače, tvrtka u kojoj je Bebić član uprave registrirana je na zagrebačkoj adresi Petrova 21, a na službenoj web stranici nude usluge postavljanja reklama u javnom prijevozu, na benzinskim crpkama, u veterinarskim i zdravstvenim ustanovama, reklamiranje u ljekarnama.

Tvrtka Bebića juniora spominjala se već u medijima 2005. godine, kad se dogovarao posao promidžbe na benzinskim crpkama s državnom naftnom kompanijom Inom. Tada je jedan od suvlasnika tvrtke, Mislav Lizatović, izjavio, gotovo pravdajući se, da je Ante Bebić jedan od manjih suvlasnika u tvrtki.