PUNO BIJESA I PAR ISKRENIH IZJAVA

Bivši Darksiders 2 developer pokopao Wii U

16.08.2012 u 11:28

Bionic
Reading

Xander Davis je UI dizajner sa jako puno potisnutog bijesa...

Xander Davis, bivši zaposlenik developera odgovornog za već hvaljen Darksiders 2 ne može pronaći dobrih riječi za svoje dosadašnje radno mjesto. Njegov osobni pogled na način na koji se današnji visokobudžetni naslovi razvijaju odaje dosta gorčine, kao i svojevrsni uvid u radne uvjete s kojima je velik broj zaposlenika suočen. On je, konkretno, radio na (barem prema njemu) 90% Darksidersovog korisničkog sučelja, te doslovce rasturio svoj život preseljenjem na novu lokaciju samo kako bi završio projekt - da na kraju ne bi bio spomenut u creditsima same igre.

 

 

 

Impresivni Darksiders 2

 

 

 

Međutim, njegovi dijelom opravdani argumenti protiv uvjeta rada u jednoj takvoj firmi zasjenjeni su zanimljivom (i predvidivom) perspektivom naspram nadolazećih konzola. Konkretno, Davis je izrazito razočaran novim Nintendovim Wii U. Kao osoba koja je imala kontakt sa hardverom i developerskim kitom, njegovi dojmovi su u najbolju ruku razočaravajući. Štoviše, otišao je do te granice da konzolu prozove "Xboxom 360 koji košta 400 dolara i dolazi sedam godina prekasno". Njegovi glavni prigovori konzoli zapravo su elementi kojima se skeptici na globalnoj mreži bave od same objave konzole. Novi kontroler čista je "fora", dok je sam hardver jedostavno "nedovoljno snažan". I što je, zapravo, ono što Xanderu smeta je to kako je velik broj najavljenih naslova remake ili port. Riješenje krize u kojoj se Nintendo nalazi (barem sa novom konzolom) leži u temeljitoj eksploataciji hardvera, odnosno "fora" sučelja temeljenog na novom i pomalo nezgrapnom kontroleru. Što je, barem prema ogorčenom UI dizajneru - jako težak posao.