Na konferenciji o inspirativnim poslovnim modelima 'Crni labud u plavom oceanu', hrvatske tvrtke predstavit će svoje nove poslovne modele. Bit će to inspiracija za novu poslovnu kreativnost onima koji pokušavaju otkriti novi, učinkovitiji način poslovanja, kao i onima tvrdoglavo vjernima tradiciji da pokušaju nešto novo
Novi poslovni model značajno je unaprijedio poslovanje riječke tvrtke Alarm automatika koja je tijekom 25 godina poslovanja evoluirala iz obrta u divizijski organiziranu tvrtku sa šest profitnih centara. Tvrtka ima više od 80 zaposlenih, posluje u zemljama SEE-a i surađuje s dobavljačima iz cijelog svijeta, od Kine do Kanade, a ima i vlastiti razvoj softvera i elektroničkih međusklopova.
Željko Stojanovski, voditelj Odjela marketinga, kaže da se novi poslovni model tvrtke Alarm automatika ogleda u razvijaju procesa planiranja kao načina života i donošenja strategije odozdo uz individualnu odgovornost i varijabilno nagrađivanje zaposlenih. Započeo je i proces uvođenja menadžera u vlasništvo koji će se intenzivirati do 2020. godine dokad bi trebala zavšiti tranzicija iz poduzetničke u profesionalnu organizaciju te institucionalizacija poduzetništva u tvrtci.
Na poslovnoj sceni iznenađuje i obrt Čuvar sjećanja u vlasništvu Elizabete Planinić iz Zagreba, prvi i jedinstveni servis za održavanje grobova koji daje uslugu u cijeloj Hrvatskoj. Kao takav, nameće standarde u branši i utire put.
Vlasnici tvrtke Paligasi iz Zagreba, koja se bavi tehničkom produkcijom kulturnih, promotivnih i korporativnih događanja, osmislili su Hobi poslovni model, a radi se o proizvodnji kupola, montažnih objekata za razna događanja na otvorenom.
Tomislav Lekić, dipl. ing, i jedan od vlasnika zagrebačke tvrtke Holosys kaže da je novi poslovni model njihove tvrtke stalni razvoj novih proizvoda. Svake dvije-tri godine analiziraju što rade i što su postigli te nešto odbace i dodaju novo. Tako su počeli odbijati razvoj proizvoda za druge, iako su to prije uspješno radili. Na taj način svu kreativnost i znanje usmjerili su na vlastite proizvode.
Konferencija za koju cijena kotizacije iznosi 200 kuna, namijenjena je malim i srednjim poduzetnicima, a bit će održana u organizaciji tjednika Lider 28. veljače 2014. s početkom u 9,30 sati u Panorama Zagreb Hotel na Trgu Krešimira Ćosića 9 u Zagrebu.
Više informacija o konferenciji možete doznati na www.liderpress.hr/konferencije/Crni-labud-u-plavom-oceanu/ ili se možete prijaviti putem sustava Entrio https://www.entrio.hr/event/konferencija-crni-labud-u-plavom-oceanu-1198