Gost televizije N1 bio je ministar gospodarstva i potpredsjednik HDZ-a Darko Horvat. Komentirao je razloge izbornog neuspjeha Kolinde Grabar-Kitarović, te je li jedan od razloga i povezanost kandidatkinje sa zagrebačkim gradonačelnikom Milanom Bandićem.
"Podijeljenost između desnog spektra rezultirala je time da je gotovo 130.000 ljudi manje izašlo na izbore, imali smo gotovo 90.000 nevažećih protestnih glasova. Kada bi se dio toga prenio na Kolindu Grabar-Kitarović rezultati izbora bi bili tijesni. Krivi smo svi mi skupa, da smo svi mogli s više žara i srca ući u kampanju mislim da bi broj birača Kolinde Grabar-Kitarović bio veći", analizira za N1 potpredsjednik HDZ-a Darko Horvat i dodaje da je zadovoljan svojim anagažmanom u kampanji, ali ne i rezultatima.
Horvat je ustvrdio da je u kampanji bilo onih koji nisu doživljavali Grabar-Kitarović kao svoju kandidatkinju.
Na pitanje je li podrška Julienne Bušić ili Milana Bandića bilo najsretnije rješenje koje je izborni stožer odabrao, objašnjava da je Hrvatska danas dio civiliziranog svijeta.
Na pitanje o izrečenim ambicijama članova HDZ-a za predsjedničko mjesto u stranci kaže: "Zamjeram svima koji su vodili unutarstranačku kampanju i te izbore predodredili izborima za predsjednicu".
Komentirao je i tezu da je jedna od razloga poraza i povezanost predsjednice s Milanom Bandićem, te treba li se i Andrej Plenković distancirati od njega: "Možda je došlo vrijeme kada gospodina Milana Bandića ovdje u Zagrebu netko mlađi ili netko s drugačijim promišljanjem o razvoju grada Zagreba treba zamijeniti u nadolazećem mandatu. To ćemo vidjeti. To će odlučiti građani grada Zagreba".
Kada je riječ o predsjedničkim izborima, u kojima je predsjednica uvjerljivo izgubila Zagreb, smatra da je dijelu građana Zagreba bila neprihvatljiva priča oko odnosa predsjednice i zagrebačkog gradonačelnika.
Za situaciju u hrvatskom gospodarstvu kaže da smo gotovi s fazom "čistilišta" jer su na zdrave noge postavili Fortenovu, Petrokemija je na zdravim nogama, Đuru Đakovića dovode u formu.
Nastavlja da država treba više posvetiti pažnje onima koji pune proračun, tj. lokomotivama, a ne vagonima i kada se to napravi onda bi mogli očekivati rast od pet do sedam posto.