Nacionalnim programom željezničke infrastrukture za razdoblje od 2016. do 2020. godine, usvojenom na sjednici Vlade u četvrtak, predviđa se da se u razvoj, izgradnju, osuvremenjivanje, obnovu i održavanje funkcionalnosti željezničke infrastrukture, do 2020. uloži oko 17 milijardi kuna
Od toga bi se 42,4 posto financiralo iz državnog proračuna, 45,5 posto iz fondova EU, 7 posto iz prihoda od prodaje, 4 posto iz ostalih poslovnih prihoda, a 2 posto iz sredstava Svjetske banke.
Vlada je prihvatila i odluku o davanju suglasnosti za pretvaranje potraživanja s osnova preuzimanja duga temeljem danih jamstava i neplaćenih obveznih davanja u udjele u kapitalu HŽ Putničkog prijevoza.
Temeljem te odluke Ministarstvo financija će potraživanje prema HŽ Putničkom prijevozu u ukupnom iznosu od 796,7 milijuna kuna, pretvoriti u udio u kapitalu te tvrtke, radi financijske konsolidacije HŽ Putničkog prijevoza. Tako će temeljni kapital biti povećan s 85 na 872 milijuna kuna.
Odlukom o obvezi obavljanja domaćeg linijskog zračnog prijevoza od 27. ožujka 2016. do 28. ožujka 2020. godine osigurava se kontinuitet prometne povezanosti i neprekinutost obavljanja redovitog zračnog linijskog prijevoza koje je od značaja za gospodarski i društveni razvoj regija unutar Hrvatske.
Riječ je o linijama kojima se povezuju udaljene regije, primjerice Slavonija s Istrom, Kvarnerom i Dalmacijom, te osigurava međunarodna povezanosti svih regija preko Zagreba. Država će za te linije kompenzirati razliku između troškova i prihoda, s obzirom da je riječ o nerentabilnim linijama tijekom velikog dijela godine, rekao je ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić, najavljujući da će natječaj za te linije biti raspisan uskoro i da mogu sudjelovati sve aviokompanije.