Od 25. do 27. travnja putnici s kartama HŽ Putničkog prijevoza moći će kao alternativni prijevoz koristiti autobuse i tramvaje ZET-a, a putnici s kartama ZET-a vlakove HŽ Putničkog prijevoza
Od petka 25. travnja u 8.20 sati do nedjelje 27. travnja doći će do značajnih poremećaja u željezničkom prometu zbog radova na dvama velikim željezničkim projektima: rekonstrukciji postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka na dionicama Dugo Selo – Križevci i Križevci – Koprivnica – državna granica s Mađarskom, priopćili su iz HŽ-a.
Zbog radova će doći do privremene obustave kompletnog željezničkog prometa kroz kolodvor Dugo Selo.
U tom razdoblju umjesto dijela vlakova vozit će autobusi, a dio vlakova bit će otkazan na relacijama od zagrebačkog Glavnog kolodvora do Sesveta, Dugog Sela, Koprivnice, Novske, Osijeka, Požege, Banove Jaruge i Savskog Marofa u oba smjera. Više informacija o posebnoj regulaciji prometa putnici mogu pronaći na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture i HŽ Putničkog prijevoza te na kolodvorima i stajalištima.
Gradsko-prigradski vlakovi vozit će do/s kolodvora Sesvete, a između kolodvora Sesvete i Dugo Selo vozit će tzv. kružni autobusi.
Također, od 25. do 27. travnja putnici s kartama HŽ Putničkog prijevoza moći će kao alternativni prijevoz koristiti autobuse i tramvaje ZET-a, a putnici s kartama ZET-a vlakove HŽ Putničkog prijevoza.
Posebna regulacija željezničkog prometa na dionici Križevci – Koprivnica započela je već 22. travnja i trajat će do 30. travnja, a od 25. do 27. travnja preklopit će se s posebnom regulacijom željezničkog prometa na dionici Dugo Selo – Vrbovec. Zbog posebne organizacije prometa očekuju se veća kašnjenja zbog kojih HŽ moli putnike za strpljenje i razumijevanje.
Između Križevaca i Koprivnice izvodit će se radovi potrebni za preusmjeravanje prometa na lijevi kolosijek između kolodvora Križevci i Lepavina, radovi na kontaktnoj mreži i skretnicama u kolodvoru Križevci te na spoju Vojakovački Kloštar. Između Dugog Sela i Vrbovca ugrađuju se skretnice i propusti te će se raditi na kontaktnoj mreži.
Po završetku obaju projekata, zajedno vrijednih više od pola milijarde eura te sufinanciranih iz EU-ovih fondova, pruga od Dugog Sela do mađarske granice postat će dvokolosiječna i osposobljena za brzine do 160 km/h. Završetak svih radova na oba projekta očekuje se 2026.