S obzirom da se najnoviji Grand Theft Auto pojavio isključivo na Microsoftovoj i Sonyjevoj platformi, mnogi se pitaju na kojoj od njih je bolje zaigrati ponajveći hit u posljednjih nekoliko godina
I dok se vlasnici PC-a još uvijek nadaju dolasku Grand Theft Auta V na njihovu platformu i za to potpisuju peticije, vlasnici konzola već vode rasprave o tome na kojoj igra zapravo bolje funkcionira. Odgovor na to pitanje odlučila je dati ekipa Eurogamera koja je usporedno igrala igru na obje konzole i došla do nekoliko vrlo zanimljivih zaključaka.
O najznačajnijem problemu verzije za Xbox 360 pisali smo jučer. Naime, Rockstar i sam preporučuje da se ne instalira tzv. 'play' disk kako bi se spriječilo usporeno učitavanje tekstura. Ukoliko imate mogućnost jedan disk instalirati na HDD, a drugi na USB, učinite to. U suprotnome instalirajte samo 'install' disk.
Druga razlika je, dakako, framerate. On je u većini situacija bolji na Microsoftovoj konzoli, iako ta prednost prelazi na Sony u nešto kaotičnijim situacijama. Ipak, kaže Digital Foundry, te razlike vidljive su samo u preciznim mjerenjima, ljudskom oku gotovo uvijek promaknu.
Obje igre funkcioniraju u 720p razlučivosti s identičnom kvalitetom prikaza. Ipak, broj sličica u sekundi relativno često pada sve do 20 sličica u sekundi što je još jedan dokaz da je aktualna generacije stvarno pri rubu svojih mogućnosti i da je vrijeme za novi hardver.
Eurogamer tj. Digital Foundry na kraju malu prednost daju verziji za PlayStation 3 zbog problema s učitavanjem tekstura koji GTA V ima na Xboxu 360. Ipak, Rockstar bi problem vrlo brzo trebao riješiti i onda bi igra na obje platforme zapravo trebala biti identična.