Nekadašnji branitelji Marijan Pavišić i Damir Novak ni u miru ne miruju te su zajednički krenuli u 'obranu hrvatskih proizvoda'. Inovativnom idejom otključali su i širom otvorili vrata svjetskih tržišta izvornim hrvatskim proizvodima malih proizvođača i obrtnika. Potražnja za suvenirima, ručnim radovima, čipkom, narodnim nošnjama i dresovima Dinama i Hajduka je ogromna, a narudžbe stižu iz svih krajeva svijeta
Iako ih danas razdvaja ocean, dvojica prijatelja uspješno su udružila snage te su prije godinu dana pokrenula portal CroMall.com, zamišljen kao izlog u kojemu se mogu razgledati različiti hrvatski proizvodi, od ručnog rada i narodnih nošnji do dresova hrvatskih klubova. Kupac iz bilo kojeg kraja svijeta potom može jednim klikom miša kupiti odabrani suvenir.
Projekt dvojice bivši branitelja pokazao se kao pun pogodak jer im narudžbe stižu doslovno iz svih krajeva svijeta, od Australije do Amerike. Iako je slogan projekta Made by Croats for Croats, suvenire i proizvode s hrvatskim obilježjima podjednako naručuju i Hrvati koji žive daleko od domovine, ali i stranci kojima se sviđaju hrvatski običaji i kultura.
Narudžbe se zaprimaju na dvije adrese – u sjedištu tvrtke u New Yorku koju vodi Marijan Pavišić te u podružnici u Zagrebu gdje narudžbe preuzima Damir Novak koji je zadužen i za pronalaženje izvornih i isključivo originalnih hrvatskih proizvoda.
'Odaziv proizvođača je ogroman jer je to prava prilika malim obrtima i srednjim tvrtkama za izlaz na Zapad i općenito na svjetsko tržište koje je nepregledno. Velik je i interes kupaca, i to ne samo Hrvata u dijaspori, nego i stranaca kojima se sviđaju ručni radovi, stolnjaci, čipke, nošnje i razni drugi predmeti iz Hrvatske. Princip rada je jednostavan - kada zaprimim narudžbu, nabavljam robu od naših partnera i šaljem je direktno na adresu kupca', kaže Damir Novak.
U ponudi portala, čiji je moto 'od Hrvata za Hrvate i prijatelje Hrvatske', isključivo su originalni hrvatski proizvodi ili proizvodi dizajnirani u Hrvatskoj. U sklopu tvrtke CroMall je također i mala tvornica u kojoj se proizvode majice i predmeti s hrvatskim oznakama.
Potaknuti uspjehom projekta, u koji je do sada uloženo oko pola milijuna dolara, dvojica bivših veterana planiraju i proširenje poslovanja te realizaciju čitavog niza novih ideja s ciljem promoviranja hrvatske kulture i hrvatskih običaja širom svijeta.