Idejni tvorac Fablea Peter Molyneux obećao je za novi nastavak još bolju i zabavniju priču, u kojoj ćete postati vladar Albiona
Unatoč tome što smo od nekih segmenata igre očekivali više, Fable II je bio dobra ako ne i vrlo dobra igra na Micrsoftovoj konzoli. Mogli bi reći kako je posjedovao sve što jedan kvalitetan RPG naslov mora imati. Povezanost na jednoj emotivnoj razini, posebno kada je bio u pitanju vaš pas, pregršt zabave bilo da smo igrali sami ili u društvu prijatelja a uz sve to smo na raspolaganju imali toliko različitih questova da smo imali što raditi ne satima već danima. Baš iz tog razloga smo nestrpljivi da vidimo što su nam Peter Molyneux i njegov tim iz Lionhead Studiosa pripremili u novoj priči.
U treći nastavak igre krenut ćete oko šezdeset godina nakon događaja iz prvog dijela, u problematičnom gradu imena Albion. Mrak se nadvio nad ulice tog grada čineći ga za većinu ljudi nepodnošljivim za život izuzevši pritom iz te priče one najbogatiji stalež. Kao potomak lika iz dvojke, stupate na scenu kako biste promijenili stvari nabolje. Prvi dio igre borit ćete se kako biste došli na poziciju moći, dok ćete u drugom dijelu preuzeti kontrolu nad kraljevstvom koje će ili prosperirati ili se slomiti pod vašom čizmom, što uvelike ovisi o potezima koje ćete donositi.
Što se emotivne komponente tiče, ona je u Fableu III još više dobila na značaju. Umjesto kompliciranog petljanja s nekakvim klasičnim RPG sistemom ili heads-up displayom, takve ćete radnje izvoditi jednostavnim pritiskom po tipkama. Primjerice, u jednoj sceni ćete naići na beskućnika koji prosi kako bi zaradio nešto da preživi noć. U prvi mah činit će vam se kako će vaš lik nesretniku htjeti pomoći, ali je ustvari vaša pomoć sve samo ne dobronamjerna jer ćete ga početi vući prema obližnjoj tvornici kako biste ga prodali kao radnu snagu.
Ne samo da će vaš lik biti definiran odlukama koje ćete donositi, već će se to odnositi i na vaše oružje. Tijekom igre upustit ćete se u nemali broj borbi, po mehanici vrlo sličnim onima iz Fablea II. Naprimjer, ako pobijete previše nevinih ljudi mačem, on će zauvijek biti okaljan nevinom krvlju. S druge strane, ako ubijete samo one koji su to i zaslužili, vaš će mač svijetliti blještavim sjajem. Svakim korištenjem vaša će oružja biti jača i efikasnija, što je klasična RPG forma. Zanimljivo je da ćete online moći razmjenjivati svoja oružja s drugim ljudima skupljajući pritom kojekakve nagrade.
U 'trojci' će se pojaviti nekoliko poznatih nam elemenata iz prethodnika. Tako je uz nas ponovo naš vjerni pas s kojim ćemo se igrati te se brinuti da mu ništa ne fali. hraniti ga kada ogladni te ga liječiti kada se ozlijedi. Nećemo se više ni brinuti da ćemo se izgubiti jer će nas svjetleći put navoditi tamo kamo trebamo ići. Vaše bodovno stanje će imati velik utjecaj u igri jer će o njemu ovisiti vaša jačina oružja i skill level. Još jedna bitna stvar za Fable III tiče se save game iz 'dvojke'. Ukoliko ga imate, moći ćete ga importirati u 'trojku', a on će direktno utjecati na vašeg potomka, ovisno o vašim potezima koje ste načinili prethodno. Stoga možete očekivati da on reagira u skladu s roditeljima iz prošlog nastavka.
Što se grafičkog aspekta tiče, grad Albion je jako sadržajan i detaljno napravljen te je prepun različitih likova koji žive svoj vlastiti život. Glazba i glasovna gluma bi također trebale biti na najvišoj razini, što nas ne čudi niti očekujemo išta manje od toga. Fable III izgleda poprilično ambiciozno, a konačni proizvod bismo trebali zaigrati krajem listopada na Xbox360, a nešto kasnije i na PC-u.