Niti mjesec dana nakon što su se gradski i županijski čelnici fotografirali u novom klimatiziranom vlaku na putu do Kopilice, užarenim kolosijekom sada vozi stari jednodijelni motorni vlak, u željezničkim krugovima poznat pod nazivom 'šveđanin'
Odgovor zašto je klimatizirani vlak zamijenio 'starac' s Baltičkog mora, odgovor Slobodnoj Dalmaciji dali su u tvrtki 'HŽ Putnički prijevoz'.
'Budući da raspolažemo jednim novim vlakom serije 7023 koji vozi na relaciji Split – Split predgrađe i obrnuto, na kojemu se prekjučer pokvario klimatizacijski uređaj, umjesto njega vozi dizel-motorni vlak serije 7122. U tijeku je uklanjanje kvara na novom vlaku, nakon čega će ponovno biti u prometu', odgovorili su iz državne prijevozničke tvrtke.
Koliki interes vlada za putovanje splitskim 'metroom', dovoljno govori informacija da je u razdoblju od 11. do 30. lipnja na relaciji od glavnog kolodvora do stanice u Kopilici, te u suprotnom smjeru, tvrtka 'HŽ Putnički prijevoz' prodala 670 zajedničkih karata HŽ-a i tvrtke 'Promet', odnosno nešto više od 35 po danu ili samo jednu po svakom polasku.
Budući da se podaci za lipanj još prikupljaju, jer se zajedničke 'biljete' prodaju i u gradskoj autobusnoj tvrtki, računica na kraju mjeseca ipak može biti nešto povoljnija za prijevoznike.
Hoće li se broj putnika povećati, vrijeme će pokazati.