Na kioscima Tiska u Velikoj Gorici, ali i u onima u Savskoj i Vukovarskoj ulici, te, kako doznajemo, na brojnim drugim lokacijama u Zagrebu građani već danima ne mogu kupiti pojedinačne karte za vožnju javnim gradskim prijevozom. Zaposlenici u kioscima ponavljaju stalno istu rečenicu – karata nema, nije nam stigla nova pošiljka. Jedino što građanima preostaje je - švercanje. Ili kupnja karte u autobusu i tramvaju i to od vozača, ali to nije moguće u svim vozilima
Ali ta karta je i skuplja i stoji 10 kuna dok je na kiosku 8 kuna. Iako su se pojavile špekulacije da je ZET spriječio dostavu karata na kioske zbog nemogućnosti dogovora o cijeni, neslužbeno doznajemo da je samo riječ o navodnoj “lijenosti” Tiska.
Naime, tvrtka Tisak koncesionar je distribucije i proizvodnje pojedinačnih papirnatih karata za tramvaje i autobuse, pa su time i dužni osigurati distribuciju karata. Da se već neko vrijeme ne može kupovati karte na kioscima, potvrdila je i Ljuba Žgela iz ZET-a, no i ona tvrdi da to nema veze s povećanjem cijena.
'Jednostavno, iz Tiska nisu došli po karte', objasnila je. Kaže da to nije problem jer se na 260 kioska Tiska i dalje mogu kupiti elektroničke vrijednosne karte koje se tamo mogu i nadopuniti.
Podsjetimo, ZET je također potkraj prošle godine odlučio ukinuti mogućnost kupnje karata SMS-om u tramvajima i autobusima. Opravdavaju ukidanje činjenicom da građani šalju SMS tek kad ugledaju kontrolora. A kako je izjavio direktor ZET-a Dubravko Baričević za Večernji list, plan je da se poskupljenjem prijevoza dobit ZET-a u tom dijelu poslovanja u 2012. godini poveća sa 300 na 500 milijuna kuna.