I dok novi naslovi daju igračima sve manje kontrole pri ugođavanju grafičkih opcija, Battlefield 3 bi po tom pitanju trebao biti pravi 'old-skul' slučaj
Na nedavno održanom GeForce LAN 6 eventu pojavio se i Johan Andersson, čovjek koji je 'rendering architect' u DICE-u gdje je, između ostaloga pojasnio i to kako su grafičke opcije gradirane u samoj igri;
LOW: grafički prikaz sličan onome na konzolama, sadrži osnovne vizualne sadržaje. Za igranje na Low postavkama potrebna je barem GeForce 8800 GT grafička kartica.
MEDIUM: uključene najvažnije vizualije.
HIGH: uključene sve grafičke opcije osim MSAA (i to pod uvjetom da imate DX11 grafičku karticu). Za 'high' postavke potrebna vam je barem GeForce 560 TI grafička kartica.
ULTRA: namijenjeno samo onima s više grafičkih kartica.
Ipak, ultra postavke, prema riječima samog Anderssona ne znači značajno poboljšanje u odnosu na high. Radi se o nešto boljem prikazu sjena i terena.
Zanimljivo je da će grafičke razlike biti i na konzolama. Naime, ako ste vlasnik PS3-a ili Xboxa 360 nakon instalacije bi vas mogle iznenaditi teksture vrlo niske razlučivosti. Tomu je tako jer je DICE mislio i na konzolaše koji nemaju HDD, no uz obje spomenute verzije dolazi i paket s visoko-razlučivim teksturama. Kakva je pak razlika u praksi provjerite u dolje priloženom videu koji je snimljen na Xbox 360 konzoli, te na ovom screenshotu;