Nadzorni odbor Hajduka dogovorio je taktiku potražnje jamstva od gradske uprave za kredit koji bi klub trebao spasiti od stečaja, ali i donio odluku da se kompletan marketing kluba povjeri vanjskoj agenciji
U nedostatku boljih rješenja, a s obzirom na to da su jako nezadovoljni rezultatima koje ostvaruje klupska služba marketinga, čelnici su odlučili raspisati natječaj te na taj način pronaći marketinšku agenciju koja će adekvatno eksploatirati brand Hajduk.
U subotu je na Poljudu zasjedao Nadzorni odbor Hajduka, na kojem su čelni ljudi kluba razgovarali o tekućoj problematici te definirali način na koji će se pojaviti pred gradskim poglavarstvom, gdje će zatražiti jamstvo za kredit kojim bi spasili klub od stečaja.
No osim uopćenih stvari vezanih uz aktualno stanje i projekciju za nastavak sezone, kao bitno se ističu tri detalja. Jedan je činjenica da je trener Mišo Krstičević dobio odriješene ruke da sastavi momčad za sljedeću sezonu, s naglaskom na to da bi do polaska na pripreme trebao imati sve igrače.
Sljedeća redovita skupština trebala bi biti održana 27. kolovoza i na njoj će biti podneseno izvješće dioničarima o radu u proteklom razdoblju. Ono što svakako upada u oči jest odluka Hajduka da poslove vezane uz marketing kluba i eksploataciju imena i branda Hajduk povjeri trećoj osobi.
'Raspisat ćemo javni natječaj na kojem želimo pronaći najboljeg ponuđača koji će zastupati klub te eksploatirati naš brand', rekla je članica Nadzornog odbora Branka Ramljak, koja nije željela spekulirati što će dalje biti s marketinškom službom i zaposlenicima.
'Marketing Hajduka zahtijeva veliki angažman ulaganja i puno zaposlenih i nema sumnje da će u dogledno vrijeme sve biti postavljeno na svoje mjesto', zaključila je Ramljak.
U projekciji budućeg poslovanja kluba marketing bi trebao donositi mnogo veća sredstva nego do sada, a koliko su čelnici kluba bili nezadovoljni dosadašnjim rezultatima, pa i onim što je napravljeno za 100. rođendan kluba te prilikom gostovanja Barcelone, svjedoči da je prvi zaposlenik kluba koji je dobio otkaz nekadašnji direktor marketinga i član uprave zadužen za marketinšku službu Pavle Cicarelli.