NAJPOŽELJNIJI POSLODAVCI

Hrvatski san – raditi u drogeriji ili supermarketu

11.02.2014 u 12:21

Bionic
Reading

Tvrtka dm poslodavac je iz snova za hrvatske građane. Dokazalo je to i istraživanje portala MojPosao o poslodavcima prvog izbora

Ove godine dm je prikupio 19,53% bodova, što je povećanje od 4,43% u odnosnu na rezultate prethodnog istraživanja.

Na drugom mjestu je po prvi put Müller s 3,04% bodova, dok je veliki skok doživjela tvrtka Lidl koja je prošle godine bila na jedanaestom mjestu, a ove godine zauzima visoko treće mjesto s 3%.

Zaposleni ispitanici bi najradije radili za dm drogerie-markt (20,54%), a na drugome mjestu im T-HT Grupa (3,25%) koja je preuzela mjesto tvrtke IKEA, koja je sada na sedmom mjestu.

Kada su u pitanju nezaposleni, oni bi također najradije radili za dm drogerie-markt (20,23%), a drugi izbor im je Müller (3,5%).

Suprotno uvriježenom mišljenju, visina plaće nije presudan faktor privlačnosti nekog poslodavca. Čak 67% ispitanika istraživanja portala MojPosao izdvojilo je sigurnost radnog mjesta kao najvažniji čimbenik atraktivnosti, a prema tom čimbeniku ispitanicima je najatraktivniji HEP

Drugi po redu čimbenik atraktivnosti poslodavca su harmonični odnosi na radnom mjestu (66%) prema kojem su najviše bodova dobili Google i IKEA. Slijedi socijalna odgovornost (56%), a taj kriterij najviše zadovoljava IKEA.

Prilika za hijerarhijsko napredovanje nalazi se po važnosti na zadnjem mjestu – 34% ispitanika odabralo je ovu opciju. Najveći broj bodova prema tom kriteriju ima Agrokor.

Bez obzira na radni status, najviše ispitanika (40%) želi raditi u privatnoj tvrtki u stranom vlasništvu, dok bi ih 15% voljelo raditi u stranoj, a zatim u domaćoj instituciji (14%). Kao i prošlih godina, u privatnoj tvrtki u pretežno domaćem vlasništvo voljelo bi raditi najmanje ispitanika, tek 13%.