Ivo Josipović je za svoju predsjedničku kampanju od kraja kolovoza do 19. prosinca potrošio više od pet milijuna kuna. Između ostalog, od toga je iznosa 223 tisuće kune platio tvrtki Neva iz Atlantic grupe za promidžbeni materijal. Zanimalo nas je koji su točno proizvodi kupljeni iz Tedeschijeve tvornice...
Emil Tedeschi nije na popisu Josipovićevih donatora, nego se tvornica ovog poduzetnika našla na listi troškova izborne promidžbe.
Kako je za tportal potvrdila glasnogovornica Josipovićeve kampanje Mladenka Šarić, tvrtka Neva proizvela je za potrebe kampanje balzame za usne s Josipovićem sloganom Pravi put.
Cijena po komadu je oko 1,70 kuna, što znači da je za 223 tisuće kuna Josipović nabavio više od 131 tisuću komada - ili preračunato, više od 590 kilograma balzama.
Podsjetimo, prema prvom izvješću na Josipovićevoj kampanji najviše su do sada uprihodili: Millenium promocija u suvlasništvu Bože Skoke - 2,2 milijuna kuna, marketinški dvojac Bruketa i Žinić - gotovo 300 tisuća kuna, dok je tvrtka Marka Rakara dobila 195 tisuća kuna.