Dok mediji spekuliraju o tome kako bi Tomo Horvatinčić mogao biti kažnjen zbog smrti dvoje Talijana u šibenskom akvatoriju, dosadašnja sudska praksa pokazala je kako zagrebački poduzetnik, sklon kako kopnenim tako i morskim prometnim nesrećama, može očekivati blagu kaznu
Horvatinčić se s uvjetnom kaznom već izvukao kad je prije 31 godine automobilom usmrtio pješakinju u Zagrebu. Uvjetna kazna učestali je izbor sudaca kada je riječ i o teškim pomorskim nesrećama sa smrtnim posljedicama.
Javnost, naravno, najviše pamti one u kojima su glavni akteri dobro poznati. Tom logikom zanimanje za ovu nesreću ne bi bilo toliko da nije riječ o Tomi Horvatinčiću, građevinskom poduzetniku, nekadašnjem ugostitelju uz čije se ime u medijima vežu pridjevi kao što su 'kontroverzan' i 'najbolje odjeven'.
No nije on jedina poznata faca koja je svojim plovilom i bijesnom vožnjom zaslužna za nečiju smrt. Poznati hajdukovac Ivica Šurjak 1999. vozio je gliser pod utjecajem alkohola i bez dozvole. Naletio je na Miroslava Didaka koji je od posljedica preminuo sljedećeg dana. Šurjak je nakon osam i pol godina suđenja oslobođen optužbi jer je ustanovljeno kako je ronilac bio predaleko od obale te da su vremenske prilike bile loše.
Hrvoje Krstulović, poznati poduzetnik, zbog smrti 15-godišnjeg Austrijanca nije prošao kao Šurjak, no dobio je tek uvjetnu kaznu. On je u kolovozu 2001. vozeći gliser brzinom od čak 28 čvorova udario u jedrilicu u kojoj se nalazila austrijska obitelj. U nesreći je poginuo 15-godišnjak koji je bez dozvole upravljao jedrilicom.
Krstulović je, iako prema pomorskim pravilima jedrilice imaju prednost pred plovilima poput glisera, dobio kaznu od osam mjeseci zatvora uz rok kušnje od tri godine.