Na mjestu nesreće zrakoplova Cessna ispod brda Vagan na sjevernoj strani Velebita pronađena su tijela članova posade, potvrdio je Vinko Prizmić, pročelnik GSS-a koji nije mogao reći jesu li pronađena tijela svih četvorice putnika zrakoplova
Na izvanrednoj konferenciji za novinare Zdravko Janjić, zapovjednik Specijalne policije, nije želio precizirati jesu li pronađena tijela stradalih pilota. Rekao je da je pronađen rep zrakoplova i sjedala, te je time potraga za Cessnom završena. Istaknuo je da je mjesto pada na miniranom području, te da je sada prioritet osigurati siguran prilaz za ekipe očevida te Komisiju za istraživanje zrakoplovnih nesreća pri Ministarstvu prometa.
Svi spasioci, pripadnici specijalne policije, HV-a i Gorske službe spašavanja, hitno su krenuli na mjesto pronalaska ostataka zrakoplova. Novinarima je zabranjen pristup mjestu gdje je nađena olupina, a nalazi se u vrtači Smrčevac, dubokoj 150 metara, na mjestu koje je puno niže od mjesta gdje se prema radarskom zapisu Cesnna trebala nalaziti. Janjić je zahvalio svima koji su na teškom prohodnom i minski sumnjivom području te u teškim vremenskim prilikama bili uključeni u potragu - pripadnicima Interventne i Temeljne policije, pripadnicima ATJ Lučko, Hrvatske gorske službe spašavanja, Bojne specijalnog djelovanja, rendžerima Nacionalnog parka Paklenice i dr.
Stručnjak za zrakoplovne nesreće Dinko Vodanović rekao je za HRT kako danas na mjesto nesreće, zbog nepristupačnog terena, mina i loših vremenskih uvjeta, nitko od istražitelja neće moći doći. Smatra da će olupinu Cessne biti moguće otpremiti s Velebita tek u svibnju, kada snijeg okopni.
Jedinice Specijalne policije u rano jutro krenule su iz baze Papuča starinskom stazom prema širem području Vaganskog vrha u pretragu terena. Tim su pravcem jučer prolazili, ali su se vratili neobavljena posla. Jučer oko podneva hrabri djelatnici policije vidjeli su se na samom vrhu Vagana gdje vladaju ekstremni zimski uvjeti, ali se nisu pokušavali spuštati se u niže predjele zbog opasnosti od sniježnih lavina i mina. Jutros su se odvažili, što je rezultiralo pronalaskom aviona.
Ova, vjerojatno jedna od najopsežnijih potraga, trajala je gotovo šest dana. U njoj je sudjelovalo više od 200 osoba, od članova Gorske službe spašavanja do interventne policije i specijalnih vojnih postrojbi. Glavno obilježje ove mukotrpne potrage bilo je loše vrijeme, zbog kojeg nestali zrakoplov nije prije pronađen. Gusta magla i niska naoblaka danima su onemogućavali pretragu terena iz zraka.
Spasioci su se pak borili s visokim snijegom, jakim vjetrom i ledenom kišom. Na ruku im nije išla ni činjenica da je teren označen kao minski sumnjiv. Stoga su im se prije tri dana u potrazi priključili i pirotehničari, koji su se kretali ispred spasilaca. Dokumenti i tehnički list iz nestale Cessne koji su pronađenu u nedjelju bili su prvi konkretan trag, no ni pretraga terena na kojem su pronađeni nije urodila plodom.
U potragu se uključio i proslavljeni alpinist Stipe Božić. Njegova ekspedicija također je na muke stavila voditelje potrage jer im se na nekoliko sati izgubio trag, nakon što im je nestao signal za mobitel.
Cessna je najvjerojatnije pronađena zahvaljujući fotografijama koje su jučer snimljene iz zrakoplova Piper, tvrtke Geofoto. Takve su kamere specijalizirane za fotosnimanja, odnosno za najpreciznije skeniranje terena iz zraka. Spasioci su dobili koordinate točaka na kojima su uočeni obrisi i predmeti koji su upućivali upravo na nestalu Cessnu.
Cessna u vlasništvu Josipa Crnčevića predsjednika Aerokluba Ban iz Sesveta, u četvrtak oko 16 sati nestala je s radara hrvatske Kontrole zračne plovidbe iznad Velebita, a u njoj su bile četiri osobe koje su letjele iz Zagreba u Zadar. U trenutku nesreće u njemu su se nalazili Zvonko Kelek (68), Gerd Govejšek (63), Aleksandar Walter (49) i Miljenko Bartolić (61), koji su se kontroli leta zadnji put javili u 15.30, dok su letjeli iznad Velebita.