Koliko su stanovnici Labina (ne)zadovoljni uslugama grada, imaju prilike reći, ali i javno ocijeniti kvalitetu i brzinu usluge kao i samog službenika s kojim su komunicirali u određenom gradskom odjelu. Nije 'pošteđen' nitko, jer se može požaliti, kritizirati ili pohvaliti svakoga, od gradonačelnika i Gradskog vijeća do službenika u bilo kojem upravnom odjelu
Anketa zadovoljstva Labinjana o uslugama grada može se popuniti na službenim stranicama Grada Labina. Ponuđeno im je devet pitanja na koja mogu odgovoriti, požaliti se, predložiti ili sugerirati što može biti bolje u ovom istarskom gradu.
Upitnikom o (ne)zadovoljstvu nije 'pošteđen' nitko u gradu, od gradonačelnika i Gradskog vijeća do službenika u bilo kojem upravnom odjelu Grada.
Labinjani mogu reći jesu li prilikom podnošenja svojeg zahtjeva dobili kvalitetnu uslugu, brzu i potpunu informaciju, a službenici pri tome bili pristojni i profesionalni u komunikaciji. Sve mogu 'zaokružiti' ocijenom koju će dodijeliti usluzi, službeniku i odjelu.
Posebno mogu izdvojiti pohvalu, ali i pritužiti se na određene pojedince zaposlene u Gradu Labinu.
Anketu provede, kako ističu, sa željom poboljšanja kvalitete svojih usluga na svim razinama rada, pa im je svaka sugestija i povratna informacija važna.