Kad naglasak stavite na veličinu i na to zakačite koncept multiplayera, imate sve preduvjete da na kraju dana odete kao ultimativni pobjednik ili da vas iz gamerskog ringa iznesu na nosilima
Upravo se u takav ambiciozan i hrabar projekt upustila developerska kuća Zipper Interactive kada je počela raditi na ovoj masivnoj online pucačini koji u slučaju MAG-a poprima sasvim novo značenje. Sama činjenica da bi MAG trebao podržavati do 256 igrača, koji svi istodobno trčkaraju i napucavaju se po istoj mapi, ulijeva određeno strahopoštovanje, ali ujedno i skepticizam. Ne možemo se ne zapitati kako je to moguće napraviti s obzirom na to da dosadašnje pucačine iz prvog lica koje imaju podršku za multiplayer nisu ni blizu gore navedenim brojkama. Odgovor možda leži u činjenici da su za ovu PlayStation 3 ekskluzivu njezini developeri napravili potpuno novi engine i mrežnu infrastrukturu kako bi istovremeno 256 igrača moglo uživati u međusobnom masakru.
Radnja je smještena u nama bliskoj budućnosti, a na raspolaganju vam je igranje s tri različite vojne frakcije. Svaka frakcija unutar svojih redova ima pet vojnika koji se razlikuju svojim karakteristikama i sadržajem. Također će te dobiti i 3.400 virtualnih kredita koje možete potrošiti na mnogobrojno oružje i opremu. Od oružja, na raspolaganju će vam biti poveći dijapazon automatskog i poluautomatskog oružja, i to od automatskih pušaka i mitraljeza pa do pištolja i teškog naoružanja kao što je raketni bacač, koji će vrlo dobro poslužiti za uništavanje neprijateljskih pokretnih meta. Od opreme ćete moći odabrati između oklopa koji može biti lagani, srednji ili težak, ovisno volite li više biti dobro zaštićeni od neprijateljske vatre ili želite biti laganiji i brži na nogama kako biste mogli uspješnije flankirati i imati bolje manevarske sposobnosti.
Kako sada stvari stoje, Mag bi trebao sadržavati znatan broj različitih igraćih modova kao što su dominacija, sabotaža i druge. Za primjer ćemo uzeti situaciju kada je vaš zadatak ukrasti ili obraniti nekoliko oklopnih transportera koji se nalaze u vašoj bazi ukoliko je vaš zadatak obraniti iste. Taj mod spominjem jer je očito da će biti potrebna komunikacija i suradnja između vas i vaših suboraca ukoliko želite pobijediti u konkretnoj misiji. Princip raspoređivanja vojnika u grupe je bio četiri puta osam, tj. četiri grupe s po osam vojnika. Tempo u igri je brz i na momente frenetičan jer, iako je mapa prilično velika, s toliko igrača pobacanih u igri morate biti pripremljeni na česte konfrontacije s protivničkim vojnicima. Kad u obzir uzmemo količinu igrača koji se istovremeno nalaze na mapi, moramo pohvaliti developere i reći da u beta verzijama igre nije dolazilo do famoznog laga, iako se katkad događao povremeni trzaj i pad broja framerata.
Određene zamjerke vezane su uz same kontrole. Onee su tako konfigurirane da, ukoliko u rukama držite jurišnu pušku, a željeli biste je promijeniti za RPG, bit će te prisiljeni čak pet puta pritisnuti tipku, što je dosta nepraktično i u konačnici presporo za takvu vrstu igre. Kako je ovo masovna online pucačina, informacije koje dobivate sa svog HUD-a znatno će vam olakšati snalaženje u prostoru i vremenu. Pomoću njega ćete imati mogućnost 3D pregleda bojnog polja, informacije o vašoj grupi i suborcima, markere i udaljenost od vaših primarnih ili sekundarnih ciljeva i slično. Opširna statistika nakon svake odigrane runde dat će vam uvid u to kako ste vi i vaši suborci igrali i što eventualno trebate poboljšati u idućoj.
Iako u sebi krije veliki potencijal, ne smijemo zanemariti neke očite nedostatke kao što je mogućnost 'kampiranja' zbog veličine mape, izostanak kill cama koji bi nam otkrio iz kojeg je smjera i od koga fatalni metak doletio i mogućnost nalaženja dobrog mjesta na kojem se samo treba pritajiti i spremni ste za sijanje smrti među vašim neprijateljima. Sve prednosti i nedostatke ove igre imat će priliku iskušati jedino vlasnici PlayStationa 3, što je, po nekima, i njezin najveći nedostatak.