PROMIDŽBA BEZ PROMIDŽBE

Makarska na sajmu u Berlinu - bez prospekata

18.03.2009 u 08:49

Bionic
Reading

Prospekti Makarske namijenjeni promociji na turističkim sajmovima poslani su iz makarske Turističke zajednice još prošle godine u glavno skladište HTZ-a u Zagreb, međutim, do sajma u Berlinu, najveće i najznačajnije turističke burze, prospekata Makarske u skladištu je nestalo, a iz gradske Turističke zajednice nitko o tome nije vodio brigu

Kada se radi o velikim turističkim sajmovima, promotivni materijal za zajednički štand HTZ-a šalje se iz lokalnih turističkih zajednica u glavno skladište Hrvatske turističke zajednice u Zagreb, odakle se sa svim ostalim materijalima šalju na sajam. Pri tome iskusni turistički radnici koji planiraju nastupe na sajmovima selektirajući ih prema njihovoj važnosti, mogu procijeniti količinu dostatnu da sve važnije sajmove opskrbe dovoljnom količinom materijala, piše Makarska kronika 

Prospekti Makarske poslani su još prošle godine iz gradske Turističke zajednice u Zagreb, ali oni do Berlina nisu stigli. Kako se dogodio gaf da u godini u kojoj strahujemo za ishod turističke sezone, na najvećem i najznačajnijem turističkom sajmu nema promotivnog materijala, pokušali smo rasvijetliti u Turističkoj zajednici Makarske. Direktor TZ-a Davor Glavina, koji na sajmu osobno nije bio, nije mogao potvrditi ovu informaciju s obzirom na to da je za nju čuo od novinara.

- Oko 50% ukupno otisnutih prospekata šaljemo u glavno skladište HTZ-a za potrebe nastupa na zajedničkim štandovima tijekom godine. Naznačimo i raspored sajmova na kojima želimo biti zastupljeni, međutim, mislim da Berlinski sajam nije potrebno posebno isticati, s obzirom da se podrazumijeva da želimo biti zastupljeni, smatra Glavina.

Međutim, cijeli slučaj dobio je drugu dimenziju nakon kontaktiranja šefa glavnog skladišta HTZ-a u zagrebu, Peru Zuanovića, koji je potvrdio da prospekata Makarske na Berlinskom sajmu zaista nije bilo.

- Istina je, na sajmu u Berlinu nismo imali prospekte Makarske zbog toga što ih je u skladištu nestalo. Kako prospekte nismo imali, nismo imali što niti poslati.

Na pitanje tko je kriv za ovakvu situaciju, Zuanović kaže kako oni, ukoliko su u mogućnosti, upozore kolege da nemaju dovoljno prospekata, ali brigu oko vlastite promocije u pravilu ipak moraju voditi odgovorni u gradskim turističkim zajednicama. - Svaka turistička zajednica bi trebala voditi računa o tome imamo li uoči velikih sajmova dovoljno njihovih materijala. Briga o tome nije stvar glavnog skladišta HTZ-a, kaže Zuanović.

Osim toga, mi nemamo niti informaciju o tome dolaze li predstavnici turističkih zajednica osobno na sajam i donose li sa sobom svoje prospekte. Eto, tako se dogodilo da baš na Berlinu iz makarske Turističke zajednice nije bio nitko, niti smo mi imali njihove prospekte, zaključuje Zuanović, koji nije krio da mu je zbog svega što se dogodilo žao.