'Vraćamo se tamo gdje smo bili na početku korone', komentirala je komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić aktualni razvoj događaja oko koronavirusa u Hrvatskoj i kampanju za parlamentarne izbore
Slogan 'sigurna Hrvatska' koju HDZ koristi u svojoj kampanji je sada, s najnovijim događajima, dobio sasvim drugo značenje. Komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić odgovarajući na pitanje kako će se ova promjena odraziti na tu stranku, za N1 televiziju rekla kako je HDZ navedeni slogan odabrao referirajući se na prvotni uspjeh u borbi protiv koronavirusa.
'Kako će to građani percipirati ovisi o tome kako će HDZ nastaviti voditi svoju kampanju koja je tek počela. Komunikacijski gledano još ima dosta vremena za pridobijanje neodlučnih', istaknula je dodavši:
'Sigurno je da je slogan izgubio na snazi i da će HDZ morati naći alternativne načine komunikacije i objasniti na koju su točno sigurnost mislili.'
Dodaje kako je u Hrvatskoj nepovjerenje u institucije velik te kako bi ovo moglo dodatno produbiti to nepovjerenje. S jedne strane opozicija je situaciju s premijerovim odbijanjem samoizolacije odlučila iskoristiti, dok je HDZ-ova kampanja visoko personalizirana, ističe Mamić, te bi odlazak premijera u samoizolaciju HDZ-u nanio veliku štetu.
Ističe i kako će biti jako zahtjevna i važna uloga Državnog izbornog povjerenstva (DIP), ali, kako kaže, na žalost on spada u institucije u koje građani nemaju povjerenja.
Mamić je dodala kako je Nacionalni stožer bio institucija kojoj su građani vjerovali, a sada je to povjerenje nestalo.