Metro Grupa u prvoj polovici godine bilježi rast pozitivnog trenda razvoja prodaje. Prodaja putem dostave Metro Cash & Carry dosegnula je rekordnih 14,2 posto udjela u ukupnoj prodaji dok je u drugom kvartalu poslovne 2016/2017. zabilježen rast udjela iznad 30 posto na 1,1 milijardi eura što čini 16,1 posto udjela u ukupnoj prodaji
U prvoj polovici poslovne godine 2016./17., Metro Cash & Carry ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,4 posto, dok je prodaja u lokalnoj valuti rasla za 1,1 posto. Zahvaljujući pozitivnim učincima valute, ukupna je prodaja porasla za 2,3 posto na 14,9 milijardi eura. U drugome kvartalu poslovne godine 2016./17., like-for-like prodaja porasla je za 0,1 posto, a ukupna prodaja za 5,4 posto, na 6,9 milijardi eura.
'U drugom kvartalu poslovne godine 2016./2017. nastavljen je pozitivan trend u prodaji Metro Cash & Carryja i MediaMarktSaturna. Transformacija Metro Grupe prema tvrtci orijentiranoj ka kupcima se nastavlja. S dostavom smo ostvarili novi rekord u udjelu u ukupnoj prodaji Metro Cash & Carryja. U tijeku su i zadnje pripreme za razdvajanje Metro Grupe u dvije snažne, uspješne i strateški fokusirane tvrtke', izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave Metroa.
Metro Grupa planira razdvajanje na dvije strateški fokusirane tvrtke – veleprodajnu i prehrambenu te tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici. Prva će objediniti METRO Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom Metro, a MediaMarktSaturn izdvojit će se u tvrtku Ceconomy za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici.