U ZET-u kažu kako su otklonili kvar u radu sustava elektroničke naplate prijevoza, no ipak su mobilne ekipe u pripravnosti i danas za slučaj pogreške u nekom od 600-tinjak vozila koliko ih je ovoga trenutka u prometu
ZET je još jučer započeo s isplatom razlike stvarne cijene vožnje i pogrešno realiziranih transakcija onim putnicima koji su pristigli na šalter reklamacija, a danas je krenula i isplata sredstava korisnicima koji su tijekom jučerašnjega dana ostavili podatke Uredu za odnose s javnošću.
Isplati prethodi provjera prometa po vrijednosnoj kartici, a nakon utvrđivanja preplaćenog iznosa, putnicima se doznačuje novac na tekuće račune. Korisnici koji sumnjaju u ispravnost transakcije putem vrijednosne karte mogu se javiti Kontakt centru i dalje na besplatan broj 0800 200 060.
Tehničke službe ZET-a i proizvođača sustava radile su tijekom cijelog jučerašnjeg dana i noći na otklanjanju kvara pa su vozila jutros u promet uključena s ispravnim uređajima. Mobilne ekipe su u pripravnosti i danas za slučaj pogreške u nekom od 600-tinjak vozila koliko ih je ovoga trenutka u prometu, kažu u ZET-u i još se jednom ispričavaju korisnicima 'na prouzročenim nenamjernim eventualnim neugodnostima'.