Need For Speed vraća se u velikome stilu, i to ni manje ni u više nego u obliku masovne multiplayer igre
Nakon izvrsnog prošlogodišnjeg SHIFT-a, franšiza Need For Speed nastavlja se razvijati u dobru smjeru. Teško je i povjerovati, ali novi NFS zaplovit će u sve popularnije vode MMO-a. Da, NFS World će biti isključivo online multiplayer naslov, koji će se, hvala ti, o Krišna blaženi, pojaviti samo kao PC ekskluziva. Već nas isključiva objava na računalu u ovo doba sveopće konzolacije nemjerljivo veseli i sili da igri posvetimo dužnu pažnju i rukoljub. Ipak, nemojte misliti da ćete guštati u još jednom SHIFT-u, jer bi se NFS World po svojoj filozofiji i 'štimungu' trebao vratiti najprodavanijem Carbonu i Most Wantedu. Opravdanje za ovu tvrdnju leži u tome što će se World odvijati u svojevrsnoj fuziji dvaju gradova iz spomenutih igara; natjeravat ćemo se po sintezi Rockporta i Palmont Citya.
No sada ćemo se opet zahvaliti jednom mitološkom božanstvu. Hvala ti, Šiva, hvala ti što si prosvijetlio programersku pamet pa su momci odlučili raskrstiti s odurnom vožnjom po noći. Baš tako, nad spomenutim gradovima osvanulo je virtualno sunce pa će se sve (ili barem većina) utrke voziti po čistom, bijelom danu! Okej, no koje su tu uopće komponente MMO-a? Stvar bi trebala biti vrlo jednostavna - igrači će se vozikati po gradu i međusobno se dogovarati za trke i kojekakva natjecanja. Igra će podržavati i napredne filtre koji će vam npr. na karti pokazivati samo ikonice i imena vaših prijatelja. Također, uveden je i sustav 'teleporta'. Ako vam dojadi dugačko i zamorno vozikanje do sljedeće utrke, to jest frenda, samo kliknite na njegov simbol i odmah ćete stupiti u okršaj.
No nešto nas muči. Po trenutačno dostupnim informacijama, u pojedinim utrkama moći će sudjelovati maksimalno osam igrača. A brat bratu i jetrva šogorici, to nam se ne čini baš nekako masivno. No utrke bi barem trebale biti dinamične te vas motivirati da svojim protivnicima pljujete bližu i daljnju rodbinu (jetrve i šogorice uključene). Naime, NFS World imat će brojna specijalna poboljšanja i 'điđa-baje'. Na primjer, poboljšanje nazvano Traffic Magnet, oko vas će početi privlačiti okolni promet. Idealna stvarčica za razbijanje suparnika koji će vas još dugo spominjati u svojim besjedama. Nadalje, kako je ovo ipak online igra, od autora se očekuje stalno nadograđivanje novim stazama i novim 'power-upovima'. Što se tiče plaćanja, spominje se sustav 'kupi jednom, igraj zauvijek'. Znači, World nas ne bi trebao opterećivati nikakvim mjesečnim tarifama, a mi se od srca nadamo da će tako i biti.
A sada koja riječ o tehnikalijama. Autorima je izuzetno važno da se igra lijepo i brzo izvodi na što većem broju PC konfiguracija. Dakle, NFS World bi u teoriji trebao kliziti kako na NASA-inom superračunalu, ali tako i na prastarom PC-u Neke Babe sa sjevernih obronaka Ulan Batora. Međutim, to će nužno značiti i određene grafičke kompromise, pa nemojte očekivati da će NFS World biti najljepši Need For Speed svih vremena. Za kraj, NFS World imat će puno licenci koje će se zbog već spomenute mehanike online igre bez problema moći proširivati da bi se konstantno mogli dodavati novi automobili. Nažalost, čini se da će i iz ovog Need For Speeda opet ispasti kabine, što je, barem po nama, za svaku osudu. Ipak, držimo palčeve, pa ih možda do ljeta ove godine, kada bi igrali trebala izaći, i ubace. I još jednom, NFS: World dolazi samo za PC računala!