RBA

Neobično iskustvo zadovoljnih korisnika banke

18.10.2016 u 13:56

Bionic
Reading

Nova brand kampanja za RBA u realizaciji agencija McCann Zagreb i Fahrenheit

U našem društvu vlada nepisano pravilo da čovjek ne može biti zadovoljan svojom bankom. Kada se priča o bankama, moraš se požaliti na svoju, barem oko nečega. U kampanji za RBA agencije McCann i Fahrenheit su odlučile pokazati da se to može promijeniti i da je zapravo vrlo jednostavno otkriti neobično iskustvo zadovoljnih korisnika banke. Komunikacijska strategija temeljila se na pozicioniraju RBA kao suprotnosti negativnim asocijacijama te smo na ležeran i humorističan način izokrenuli to nepisano pravilo. Kampanja ima dva TV spota u kojima naša junakinja, korisnica banke RBA doživljava čuđenje odnosno ogovaranje okoline zbog svoje izjave da je sasvim zadovoljna svojom bankom.

Lovorka Mifka, glavna specijalistica marketinške komunikacije - voditeljica tima Raiffeisenbank Austria d. d. izjavila je: 'Kako je posljednja RBA brand kampanja u medijima bila prije čak šest godina, agencija je dobila izazovan zadatak - osmisliti novu komunikacijsku platformu s novim vizualnim, above the line kreativnim rješenjem prilagođenim svim glavnim medijima te u below the line smislu, svim pripadajućim popratnim tiskanim promotivnim materijalima. Naravno, sve je trebalo napraviti na originalan, upečatljiv i prepoznatljiv način. S entuzijazmom smo pristupili pripremi i razvoju ove kampanje, a osnovni insight kampanje proizašao je iz istraživanja kojim smo utvrdili da su klijenti Raiffeisen banke zadovoljni svojom bankom. Agencije McCann i Fahrenheit su se uhvatile u koštac s briefom i s razumijevanjem razvile komunikacijsku platformu 'Neobično iskustvo zadovoljnih korisnika banke'. Kako je cijela kampanja ispala prilično zabavna, pomalo provokativna i inovativna za bankarsko tržište, iznimno smo zadovoljni s finalnim proizvodom te suradnjom s našom agencijom.'

Koncept zadovoljnih korisnika banke osmislili su Daniel Vuković i Goran Božić, art direktorica kampanje je Sonja Zavacki Čepelak, a projekt su vodile Bianka Stojanov i Ines Kalinić. Snimanje se odvijalo u suradnji s produkcijskom kućom Švenk, pod redateljskom palicom Nevija Marasovića, a iza kamere je bio Sven Pepeonik.

Kako izgleda rezultat, možete vidjeti na: