MATERIJAL ZA REKLAMU

Neymar - najpoželjnije sportsko lice u svijetu marketinga

20.06.2014 u 11:48

Bionic
Reading

Osim vrtoglavog honorara koji dobiva za zabijanje golova u ime kluba Barcelona, izvukao je i jako dobre karte kad je riječ o unovčavanju zvjezdanog statusa. Još su prošle godine marketinški analitičari Neymara proglasili sjajnim materijalom za reklamiranje svakojakih proizvoda i usluga, a njegova cijena ili vrijednost brenda uvišestručit će se nakon ovogodišnjeg prvenstva, piše Liderpress.hr

Neymarova prednost u odnosu na, primjerice, Messija je ta što Messi nije pretjerano karizmatičan izvan terena, a ne zvuči dovoljno uvjerljivo niti se dobro snalazi pred kamerama, pišeLiderpress.hr

Njegovu karizmu prvi su prepoznali brendovi poput Nikea, Beats by Dre i Castrola i angažirali ga u svojim kampanjama. Također, o tome koliko može biti zanimljiv i ženskom dijelu populacije dokazuje i val zadovoljstva i pozitivnih kritika na odluku brazilske urednice Voguea koja ga je nedavno smjestila na naslovnicu.

Članak u cijelosti možete pročitati OVDJE