NE SMIJE SE TAKO REKLAMIRATI

Njemački sud presjekao: Pivo nije ljekovito!

19.05.2018 u 08:58

Bionic
Reading

Pivovare na smiju pivo reklamirati kao proizvod koji potiče zdravlje, odlučio je njemački visoki sud u Karlsruheu.

"Alkoholni napici prema pravilnicima Europske unije ne smiju se reklamirati na način koji bi mogao sugerirati da potiču zdravlje", stoji u presudi najvišeg njemačkog suda.

Time je južnonjemačka pivovara Haerla izgubila i na posljednjoj instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma "bekoemmlich" pri oglašavanju.

"Bekoemmlich" njemači rječnik definira kao "lako probavljiv", ali se može tumačiti i kao "blagotvoran".

Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine potrošača tumači kao "zdrav", a takvo reklamiranje alkoholnih pića nedopušteno je.

  • +7
Ljepotice u pivovari Izvor: Promo fotografije / Autor: Julien Duval

U presudi Visokog suda Njemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivovare Haerle sugerira "poboljšanje zdravstvenog stanja povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda".

Europski sud je već zabranio da se vino reklamira kao "zdravo".

foto pregled

Tjedan u znaku ostavke Martine Dalić, masakra u Palestini i čuda hrvatske medicine

Pogledaj galeriju