ANALIZA GLEDANOSTI

Nova TV najgledanija, RTL-ove emisije nema u Top 10

09.03.2015 u 12:29

Bionic
Reading

Program Nove TV u veljači je bio najgledaniji s 23,26 posto gledanosti, a slijede HTV1 sa 17,83 i RTL s 13,4 posto, podaci su posljednje mjesečne analize gledanosti televizijskih programa objavljene na stranicama Agencije za elektroničke medije (AEM)

Najgledanija emisija u veljači, na temelju istraživanja reprezentativnog za cijelu populaciju stariju od četiri godine, bio je Dnevnik Nove TV od 22. veljače s 21,39 posto gledanosti, a slijedi jedna epizoda dramske serije "Kud puklo da puklo" na Novoj TV koja je imala 20,95 posto gledanosti.

U top deset najgledanijih emisija u toj skupini četiri su iz programa Nove TV (Dnevnik, Kud puklo do puklo, Lud zbunjen normalan,Crna ruža),  a čak šest iz programa HTV 1; Sport, Vremenska prognoza, Plodovi zemlje, The Voice, Dnevnik u podne i na posljednjem, desetom mjestu prijenos inauguracije predsjednice Kolinde Grabar Kitarović kojeg je vodila Elizabeta Gojan s gledanošću od 17,05 posto. U top deset najgledanijih emisija nije bilo niti jedne RTL-ove emisije.

Prema istraživanju gledanosti emisija u ciljnoj skupini od 18 do 49 godina najgledaniji je bio "The Voice - najljepši glas Hrvatske" prikazan na HTV-u 1 sa 17,24 posto gledanosti, a u ciljnoj skupini od 18 do 54 najgledanija je bila dramska serija NoveTV "Kud puklo da puklo" sa 17,76 posto gledanosti. U top deset emisija u tim ciljnim skupinama ušla je i jedna RTL-ova emisija - prijenos utakmice Katar - Francuska sa Svjetskog prvenstva u rukometu.

Istraživanje pokazuje da je u porastu gledanost prvog programa Hrvatske televizije - u siječnju je imao 16,95 posto, a u veljači 17, 83 posto gledanosti. Gledanost HTV 2 je u laganom padu sa 6,27 posto u siječnju na 6,05 posto u veljači, dok je HTV 3 već drugi mjesec ispod dva posto gledanosti (1,78), a HTV 4 lagano raste s 3,09 na 3,47 posto gledanosti.

Prema istraživanju koje provodi specijalizirana agencija AGB Nielsen, u veljači su gledatelji proveli 6,5 posto više vremena uz televizijske programe nego u istom razdoblju prošle godine. Podaci koji su reprezentativni za kompletnu populaciju stariju od četiri godine što živi u kućanstvu s ispravnim televizorom (4.090.004 stanovnika) pokazuju da je prosječan broj minuta gledanja televizijskog programa po pojedincu u veljači iznosio 312 minuta, a u istom razdoblju prošle godine 293 minute.