Iako je Grad prije godinu dana Institutu za promet u Zagrebu iskeširao milijun kuna za prometnu studiju, o njoj nikada nije održana ni jedna rasprava, niti su ideje ove studije ikada korištene za nova rješenja regulacije gradskog prometa, već upravo suprotno
OSIJEK - 'Mi smo kao Županija željeli dobiti uvid u studiju i dati svoje mišljenje, no Grad nam to nije odobrio, pod obrazloženjem da su oni studiju naručili i platili. Na kraju je studija spremljena u ladicu, dok Osijek ima prometni kaos u Donjem gradu ili divlji parking u šikari u najužem centru grada, odnosno u Blok-centru II - komentirao je nedavno župan Krešimir Bubalo, piše Glas Slavonije.
Upućeni tvrde kako je sve stalo kod člana Poglavarstva za urbanizam Toneta Papića, u čijoj se ladici navodno i nalazi studija, dok Papić to poriče. 'Studiju je naručio i vodio Odsjek za promet, koji je unutar Odjela za komunalne djelatnosti. Osobno nisam dao nikakvo mišljenje, a nisam niti radio na studiji ili na implementaciji njezinih rješenja', tvrdi Tone Papić.
No dogradonačelnik Gordan Matković tvrdi kako to nije točno jer je navodno upravo Tone Papić stajao iz narudžbe ove studije. 'Kada je studija stigla stručnjaci su se posvađali, a studija je bila za još 100 dorada. Bio je dogovoren rad na doradi po stručnim grupama, no nije bilo volje za taj posao. Smatram da takvu studiju nije trebalo platiti, a tu je opet kriv Tone Papić, koji je u ugovoru zaboravio inzistirati da u slučaju da naručitelj nije zadovoljan studijom, istu i ne mora platiti', kaže Matković.
Da sve stoji u ladici Toneta Papića tvrdi i član Poglavarstva Ivan Škorić. 'Najčudnije je što je studija plaćena milijun kuna, a Odjel za urbanizam danas radi posve suprotno od te studije. Tu mislim na Trpimirovu ulicu, gdje se Papić sada hvali da će biti tri kružna toka, a prema prometnoj studiji nije predviđen niti jedan', razjašnjava Škorić za Glas Slavonije.
Riječ je o studiji koja predlaže sustav jednosmjernih ulica, a najradikalnija promjena jest sustav jednosmjernih ulica u širem središtu grada. Tako bi Vukovarska ulica ostala dvosmjerna od Trpimirove ulice do Trga baruna Trenka, a odatle postaje jednosmjerna ulica kojom bi, preko također jednosmjerne Ulice Hrvatske Republike vozači iz istočnog dijela grada prema zapadu prolazili Županijskom ulicom kroz Ružinu ulicu, u kojoj bi također prometni tok trebao biti preokrenut u suprotni smjer od dosadašnjeg, sve do Kanižlićeve ulice i dalje do Strossmayerove ulice.