Upravljanje osječkim parkingom iz ruku koncesionara, po isteku ugovora s Elektromodulom, prelazi na gradsku tvrtku Gradski prijevoz putnika (GPP). Parkiranje će od početka godine u Osijeku biti besplatno do završetka javne nabave i postavljanja potrebne infrastrukture za naplatu
'Prvi puta u povijesti Grada, parkingom neće upravljati koncesionar nego Grad Osijek, odnosno naša tvrtka Gradski prijevoz putnika (GPP)', rekao je osječki gradonačelnik Ivan Radić novinarima na konferenciji za medije.
Dodao je kako su bivše vlasti tri puta obnavljale i potpisivale ugovore o koncesiji, 1998. 2004. i 2014. godine. Vrijednost koncesijskog ugovora je iznosila nešto više od 300 tisuća eura godišnje, istaknuto je.
'Koncesionar je ispunjavao obveze, ali 31. prosinca istječe 10-godišnji ugovor o koncesiji', dodao je Radić napominjući kako je sve rezultat analize koju je radio sa svojim suradnicima jer parkiranje smatraju iznimno važnim u Osijeku, prvenstveno za promet u mirovanju.
Smatraju to opravdanim kao i pauk službu koja, kako je istaknuo, prije bila pod koncesionarom, a sada je pod gradskom tvrtkom Unikom.
'Želimo poboljšati sustav naplate parkiranja na području Grada Osijeka. Sadašnja parkirališna mjesta želimo urediti, da kada ljudi izlaze iz automobila ne stanu u blato, želimo da budu uredna. Želimo u budućnosti raditi i javne garaže, što nam je jedan od prioriteta', dodao je Radić.
Trenutno se analiziraju lokacije na kojima će se graditi javne garaže. Parkiranje je uvršteno i u sveobuhvatni projekt digitalizacije.', najavio je prvi čovjek grada Osijeka.
Na novinarski upit koliko će javna nabava trajati, Radić je odgovorio kako je to vrlo nezahvalno reći.
'To je teško prognozirati, ali prvih nekoliko mjeseci će biti besplatan parking. Ovo nije bila odluka koju smo donijeli preko noći, nego odluka koju smatramo, nakon analiza, da je najbolja za građane.', odgovorio je osječki gradonačelnik.
S cijenama će izići naknadno, ali je napomenuo kako će cijene stanarske karte svakako ostati i poticat će ih, jer im se žale stanari da ne mogu parkirati na svoja mjesta, jer se naplata parkiranja ne provodi.
'Problem parkiranja je problem svih velikih gradova u Hrvatskoj jer su mnoga naselja kada su nastajala imala puno manji broj automobila nego što imaju danas. Danas po jednom stanu imamo po dva parkirna mjesta, a prije se na dva stana računalo jedno parkirno mjesto.', rekao je Radić.