Vlada Zorana Milanovića ponovno bilježi pad popularnosti, a najveći je pad u području financija, što ne čudi s obzirom na nepopularne mjere, prvenstveno uvođenje više stope PDV-a
Rezultati su to mjesečnog istraživanja javnog mijenja CRO Demoskop koje provodi agencija Promocija plus na 1.300 ispitanika. Aktualnu vladu početkom ožujka podržalo je 61,9 posto ispitanika, što je za 7,4 posto slabija podrška od one prije mjesec dana. S druge strane, Vladinu politiku ne podržava 23,6 posto građana, dok je početkom veljače taj postotak iznosio 17,4.
U analizi podrške pojedinih Vladinih politika, najniža je potpora zabilježena u području javnih financija, i to svega 34,1 posto, u odnosu na 42,3 posto prije mjesec dana.
Druga najniža potpora zabilježena je za gospodarsku politiku i ona je početkom mjeseca iznosila 43,1 prema 51,6 iz veljače. Tako ni investicijski plan potpredsjednika Čačića nije uspio umanjiti učinak završetka 'medenog mjeseca' hrvatskih birača i nove vlasti.
Zanimljivo je da se kod Vladine socijalne politike potpora zadržala na gotovo istoj razini. Posljednja dva područja bilježe nešto bolje rezultate: vanjsku politiku podržava 54,4 posto građana, a aktivnosti na suzbijanju korupcije 58,7 ispitanih.
Vlada je za svoj rad početkom ožujka dobila solidnu trojku. Međutim, prosječna ocjena rada od 2,94 nešto je niža od prosječne ocjene iz veljače, kad je iznosila 3,10. Najbolju ocjenu Vlada bilježi među glasačima Kukuriku koalicije: HSU 3,75; SDP 3,65; HNS 3,53; IDS 3,50. S druge strane, najniže su ocjene zabilježene među apstinentima, 2,25 posto, i glasačima HDZ-a, 2,34 posto.
I predsjedniku Josipoviću pala je popularnost, no neznatno, pa tako bilježi ocjenu od 3,87, što je za 0,6 postotnih poena slabiji rezultat od onog zabilježenog početkom veljače. Najbolju ocjenu predsjednik Josipović bilježi među glasačima lijeve koalicije, a najmanju među glasačima dvije pravaške stranke: HSP dr. Ante Starčević i HSP-a.
Hrvatski je sabor za svoj rad ocijenjen vrlo slično kao i početkom veljače. Prema ocjenama iz ožujka, naslućuje se polagani završetak 'medenog mjeseca' s hrvatskim biračima i početak kritičnijeg odnosa prema politikama Milanovićeve vlade. Dalji smjer potpore ovisiti će najviše o uspjesima ili neuspjesima vladinih mjera. U tom smislu dobra komunikacija neće moći ništa promijeniti niti popravljati ako ne bude dobrih rezultata vladine politike, kažu iz Promocije plus.