Dok bi osječka policija zabranila tranzitni teretni promet kroz Osijek, to ne smatraju dobrom idejom u gradskoj upravi. Veća sigurnost postigla bi se, nabrajaju dalje u policiji, i kada bi u gradu na Dravi bilo više semafora sa simbolima za bicikliste
'Tražili smo zabranu za promet teretnih vozila u tranzitu kroz Osijek jer se ona nesmetano mogu kretati obilaznicama koje su izgrađene zbog toga', podsjetila je policija u svojem izvješću o stanju sigurnosti na području grada osječke vijećnike.
To pak u osječkoj gradskoj upravi ne smatraju dobrom idejom. Postavljanjem zabrana, tvrde iz Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo, promet i mjesnu samoupravu kojim predsjeda pročelnik Siniša Gregoran, nastao bi veći problem na ulazima u grad jer bi se tada morala izgraditi i okretišta.
'Prilično je teško u samom gradu odvojiti teretna vozila u prometu od onih koja moraju ući u grad radi dostave robe, a policija bi svako od njih morala zaustaviti', odgovorili su policiji.
Dodatni problem Osječani vide u gradskim prometnicama na kojima nema mogućnosti zaustavljanja teretnih vozila radi kontrole pa bi se i tako stvarale gužve.
'U samom gradu nismo zamijetili veći broj tranzitnih teretnih vozila osim, povremeno, našeg domicilnog prijevoznika Ricarda, koji iz Darde prolazi Biljskom cestom i Trpimirovom do obilaznice pa do svojeg sjedišta u Osijeku na Strossmayerovoj ulici kod Plodina', smatraju osječki gradski oci.
Stanjem sigurnosti u prometu nije zadovoljan načelnik Policijske uprave osječko-baranjske Ladislav Bece. Požalio se na prošloj sjednici gradskim zastupnicima kako je policija lani u Osijeku zabilježila 992 prometne nesreće, u kojima je pet osoba izgubilo život.
Kako bi se smanjio broj prometnih nesreća, policija je između ostaloga zatražila postavljanje semafora sa oznakama za bicikliste.
'Mislimo da ovaj problem nije alarmantan, no bez obzira na to, u sljedećem razdoblju prići će se postupnoj zamjeni kompletnih pješačkih lanterni pješačko-biciklističkim. No i tom će prilikom pješaci i biciklisti istovremeno prelaziti kolnik, a sigurnost sudionika u prometu neće se ništa više povećati u odnosu na dosadašnje stanje', odgovaraju iz Grada.