Deset novih Mercedesovih tegljača vrijednih 12 milijuna kuna od Automobila Škojo kupio je u utorak Ricardo d.o.o., najveći slavonski teretni prijevoznik. Novi kamioni su istog dana krenuli na dug put napunjeni prehrambenim artiklima za srednju Europu i Veliku Britaniju
U utorak su potpisani i ugovori o zapošljavanju 12 novih vozača, čime se broj zaposlenih u Ricardu popeo na 150. Tvrtka sada raspolaže sa 112 voznih jedinica koje prometuju po cijeloj Europi.
Nekad je Panonija bila okosnica teretnog prijevoza u regiji, a sada to postaje Ricardo.
Mnogi ispadaju iz tržište utakmice, a oni kupuju nove kamione i proširuju poslovanje.
'Prevozimo uglavnom hlađenu robu u nadziranoj atmosferi, a novi bi kamioni trebali biti oslonjeni na Luku Rijeka i Kopar. U poslovanju primjenjujemo ISSO sustave i imamo zadovoljne partnere s kojima godinama radimo. Tako smo generalni logističari Megglea Hrvatska, Konzum nam je snažan partner, kao i AWT International, Atlantic, Intereuropa…', kaže Milan Vrdoljak, predsjednik uprave i suvlasnik Ricarda.
Tip tegljača što su ih upravo kupili u pravilu prelazi približno 650.000 kilometara i prevozit će robu pet ili šest godina u međunarodnom prometu, a potom još neko vrijeme i na lokalnim relacijama po Hrvatskoj.
Ricardo je prošle godine preselio u industrijsku zonu u Dardi, u Baranji, te ondje otvorio i veliko rashlađeno skladište za voće i povrće koje prevozi. Kupnjom novih vozila ono dolazi do punog izražaja.
'U našem objektu svaki je korisnik naš partner u više vrsta poslova. Tako uskoro počinjemo i s proizvodnjom i preradom voća i povrća, za što smo pogon instalirali u tom skladištu. Upravo smo prije 15 dana potpisali ugovor s IPARD-om i napokon krećemo u realizaciju projekta, pa na jesen očekujem proizvodnju prvih litara prirodnog soka od jabuka. Investicija kreće s prvim voćem već polovicom srpnja, no ozbiljnije tek na jesen, kada dođu jabuke. I u tom pogonu zaposlit ćemo nove ljude', navodi Vrdoljak, koji je s partnerom Darkom Rimcem suvlasnik tvrtke, a zajednički predstavljaju njezinu upravu.
Kada im je 1995. godine Darkov otac Jakov založio kuću kao jamstvo za kupnju prvog kombija, ta poduzetnička priča samo raste. Tada zasigurno nisu znali da će 2013. godine imati 112 kamiona i 150 zaposlenih te biti vodeći teretni prijevoznik u Slavoniji i Baranji.
Prvi novi kamion kupili su u Automobilima Škojo 2006. godine i već sljedeće nastavili kupovati nove jedinice. Nakon pada tržišta u Europi i prekomjerne ponude vrlo povoljnih rabljenih kamiona, do 2011. godine uglavnom su kupovali takve kamione, a 2011. ponovno vozni park obnovili novim jedinicama. Na posljednjem natječaju najpovoljniju su ponudu ponovno dobili od Automobila Škojo, zastupnika Mercedesa za Hrvatsku.
'S Ricardom surađujemo još od devedesetih godina, kako u nabavci novih jedinica, tako i kroz servis održavanja. Sve što se vrti na kotačima od 22 cola danas se vrlo teško prodaje i u godini poput ove, kada su brojke na tržištu iznimno loše, plasman flote od deset kamiona rijetkost je u Hrvatskoj. Takve narudžbe imaju još jedino Agrokor, Pivac ili Tommy, a ova je flota na području Slavonije definitivno najznačajnija', rekao nam je Ivica Škojo, vlasnik i predsjednik uprave Automobila Škojo, koji su odnedavno proširili poslovanje na područje Zagreba i Splita kako bi se održali na tržištu i očuvali radna mjesta gotovo 80 svojih zaposlenika.