GRIZLI UZ MOST

Poznati BBB-ovac osmislio hit-kampanju za Božu Petrova

12.11.2015 u 12:09

Bionic
Reading

Zagrebačka agencija Grizli komunikacije iza koje stoji poznati BBB-ovac Thomas Bauer odradila je vrlo uspješnu kampanju za iznenađenja izbora - Most nezavisnih lista Bože Petrova. 'Kao agencija za Most smo radili kompletan PR, cjelokupnu kreativu te savjetovanje za društvene mreže', kazao je za tportal Bauer, suvlasnik agencije Grizli komunikacije, naglasivši da je on copywriter te je zadužen za kreativu dok su kolege iz agencije odrađivali PR i druge poslove

U mladoj agenciji osnovanoj tek 2012., čija su specijalnost, kako navode sami na internetskim stranicama, alternativne komunikacijske strategije, vjerojatno ni sami nisu očekivali da će isto tako nova politička platforma ostvariti sjajan rezultat. Kako je došlo do suradnje između Grizli komunikacija i Mosta nezavisnih lista? Bauer kaže da je sve bilo vrlo jednostavno.

'Simpatizeri smo pa smo uspostavili kontakt povremeno se dopisujući po Facebooku. Onda su nas oni pozvali kao simpatizere na sastanak. Pitali su nas za naše mišljenje o nekim stvarima, pa čak i iz politike, ali i općenito. Svidjelo im se to što smo im rekli i dogovorili smo suradnju', objasnio je Thomas Bauer za tportal. 'Kako je bilo malo vremena do izbora, radili smo praktički danonoćno i vikendima. Na kraju smo nešto i napravili', kaže kreativni direktor Grizli komunikacija. Naglašava da bi sve bilo kvalitetnije da je bilo više vremena za pripremu, ali na kraju su zadovoljni rezultatima.

Također su za Most organizirali i izbornu noć u restoranu Rougemarin gdje je Most doživio zvjezdane trenutke saznavši da će u idućem sazivu Sabora imati čak 19 zastupnika. Bauer kaže da su prema reakcijama novinara koji ih hvale i na Facebooku i na Twitteru napravili dobar posao. Nakon te večeri Božo Petrov postao je najvažnija osoba u Hrvatskoj. Što je presudno utjecalo na uspjeh Mosta?

'Tajming, dobra osoba na čelu i neki faktor x koji je teško definirati. Mislim da smo i mi pridonijeli u organizacijskom dijelu i kao tim koji je obranio Božu Peterova od nekih napada, da je kupio kuću bez kredita i još neke druge stvari', kazao je Bauer. O novcu, točnije ukupnom budžetu ne može govoriti jer je veći dio otišao na medijski zakup.

'Mogu samo reći da je naš račun u odnosu na Most bio ozbiljno skromniji nego što bi bio kod nekih drugih većih agencija. Mi smo agencija koja je osnovana u recesiji i jasno nam je da ne možemo naplaćivati cijene kao što su naplaćivane 2005. i 2006. godine', poručio je Bauer dodavši da, međutim, nemaju niske nego povoljne cijene, ne idu u dumping, a ovdje su još malo korigirali nego što bi inače naplatili jer su simpatizeri, ali i zato što znaju da nemaju novca. Kaže da nije bilo novca ni za televizijske reklame pa su se posvetili drugim vrstama promocije.

Kako posluje tvrtka Grizli komunikacije?

Prema podacima Poslovne Hrvatske, tvrtka Grizli komunikacije u vlasništvu Thomasa Bauera i Tomislava Čehulića, prošle je godine poslovala s 1,02 milijuna kuna prihoda i zaradom od 179.000 kuna. Ima pet zaposlenih, a registrirana je kao agencija za promidžbu (reklamu i propagandu). U kratkom vremenu od osnivanja mogu se pohvaliti suradnjom s nizom renomiranih brendova: Plidentom, Nokijom, Alcatelom, Boschom, Laškim pivom, ali, recimo, i GONG-om i Futsal Dinamom.


Zašto spominjemo malonogometni klub koji su osnovali navijači zagrebačkog Dinama koji se bore protiv vladavine nogometnog moćnika Zdravka Mamića u svom voljenom klubu? Zato što je Thomas Bauer široj javnosti poznat i kao istaknuti bad blue boy, navijač Dinama. Posebno je bio eksponiran u vrijeme kada se ta skupina borila za to da se klubu vrati ime Dinamo nakon što je po izričitoj želji prvog predsjednika Hrvatske dr. Franje Tuđmana preimenovan u NK Croatia. Iako nije bio formalni vođa navijača, nastupao je kao glasnogovornik i iznosio stavove grupe zbog svoje elokvencije. Ostali su zapaženi nastupi u tada iznimno gledanoj Latinci Denisa Latina.

S vremenom je počeo izbjegavati gostovanja na televiziji i prestao se eksponirati u navijačkim krugovima, iako slovi za žestokoga protivnika današnjeg gazde Dinama i hrvatskog nogometa Zdravka Mamića, s obzirom na to da u poslovnom svijetu percepcija navijača može biti problematična.

Petrov imenovao Čehulića iz Grizlija novim glasnogovornikom

U srijedu poslijepodne iz Mosta su se oglasili priopćenjem u kojem su naveli da je predsjednik stranke Bože Petrov, ulogu glasnogovornika Mosta dodijelio agenciji Grizli komunikacije i njihovom predstavniku Tomislavu Čehuliću. Dosadašnja glasnogovornica Sanela Dropulić, bliska Dragi Prgometu je smijenjena, a navedeno je i da Prgomet do daljnjega neće davati izjave.


Štoviše, Zdravko Mamić krajem 2011. u emisiji Nedjeljom u 2 javno se pohvalio da posjeduje izvatke iz policijske evidencije o nekim članovima vodstva Bad Blue Boysa i inicijative Zajedno za Dinamo te je čak i pročitao neka od kaznenih djela za koje su oni svojedobno prijavljivani, među kojima i Thomasa Bauera. Ne treba posebno isticati da Mamić nije smio imate te dosjee. Bauer je njegove navode demantirao. Iako više nije snažno medijski eksponiran, povremeno je pisao kolumne o nogometu na internetskim portalima. 

Prije nego što je osnovao Grizli komunikacije, Bauer je radio u agenciji Bruketa&Žinić. Kod Brukete i Žinića autor je nagrađivane reklame 'Buđenje' za Ožujsko pivo emitirane na televiziji uoči i tijekom Svjetskog prvenstva u nogometu 2006. u Njemačkoj. Riječ je o upečatljivoj reklami s pravom navijačkom glazbenom kulisom nakon koje je nastao trend takvih navijačkih reklama iz koji su ispale i neke pjesme koje su i danas na tribini. Angažmanom na strani Mosta Bauer je sa svojim Grizli komunikacijama postao i izravna konkurencija bivših poslodavaca Brukete i Žinića koji su u kampanji radili za SDP. Zdravko Mamić i dalje uživa pokroviteljstvo HDZ-a, s Tomislavom Karamarkom u izbornoj noći proslavljao je 'pobjedu' u VIP salonu HDZ-ovog stožera.