Pete Radovich Jr., poznati američki producent i redatelj hrvatskih korijena, na Twitteru je kritizirao Hrvatsku turističku zajednicu jer se ne oglašava na američkom tržištu, zaključivši da je riječ o iznimno glupom potezu
'Šef Hrvatske turističke zajednice rekao mi je da se ne isplati oglašavati ovdje (SAD). 300 milijuna ljudi. Bogata nacija. I ne isplati se', podijelio je Radovich čuđenje sa svojim pratiteljima na društvenoj mreži. Tvit je završio sa SMH (shake my head), što je znak za klimanje glavom koje znači da je netko toliko glup da to riječi jednostavno ne mogu opisati.
Head of Croatian Tourist Board told me that "it doesn't pay" to advertise here. 300 million people. Wealthy nation. And it doesn't pay. SMH
— Pete Radovich, Jr. (@PeteRadovich) August 27, 2014
Vlada mu je ubrzo odgovorila preko službenog profila na Twitteru da je Hrvatska 2014. uložila u Sjedinjene Američke Države 205 posto više uspoređujući podatke s onima iz 2012, na što je Radovich elegantno poentirao da je 200 posto od gotovo ničega i dalje gotovo ništa. Na kraju kratke prepiske ponudio se za pomoć kada budu spremni za nju.
@VladaRH That's great, but 200% of almost nothing is still almost nothing. When you're ready to make a difference, I'm here to help.
— Pete Radovich, Jr. (@PeteRadovich) August 27, 2014
Peter Radovich Jr. kreativni je direktor programa CBS Sports i dobitnik brojnih Emmyja. Odrastao je u New Yorku, na televiziji je počeo raditi 1994., a tijekom karijere radio je na svim većim sportskim događanjima na američkoj televiziji kao što su Olimpijske igre, Super Bowl i finale NBA.