CD PROJEKT RADI PUNOM PAROM

Sljedeći Witcher imati će kvalitetu grafike kao "CG animacije"

13.03.2013 u 11:45

Bionic
Reading

Novi Witcher, čini se, konačno planira gurnuti gaming u sljedeću generaciju...barem što se grafike tiče

CD projektov Witcher 3: Wild Hunt najavljen je sa popriličnom diskrecijom. Radilo se o jednom release traileru i presici u kojoj su autori igre spomenuli što misle napraviti sa ovim next gen naslovom. Igra bi se službeno trebala pojaviti na PCu i Playstationu 4 tijekom iduće godine, a do tada nam samo ostaje gledati niz trailera i interesantnih najava koje, kao što to uobičajeno ide, izlaze do samog release datea.

 

 

 

Najnovija u nizu spomenutih razotkrila je par zanimljivosti vezanih uz ovaj ambiciozni projekt. Naime, Witcherovi autori next gen su zaista uzeli k srcu, te su spremni potvrditi kako će W3 imati toliko dobru grafiku da će se ona moći komparirati sa onom u animiranim sekvencama. Za ovaj kvantni pomak, naravno, zahvaljuju hardveru koji to omogućuje (konkretno, Playstationu 4). Pawel Sasko, igrin quest dizajner tvrdi kako će čitava stvar biti kompletno povezana i bez "loading timeova", što je definitivno impresivno.

 

Interesantan Gameinformer coverage...

 

Međutim, ono što nas kopka u zadnje vrijeme je taj čuveni kvantni skok u grafici. Do prije par mjeseci, o ovakvoj grafici nije bilo niti govora, a danas se objavljuje na sva zvona kako će ona revolucionarizirati gaming. Glavni problem je, čini se, čitavo vrijeme bila ta prokleta zarada. Jer realno gledano, ako investirate vrijeme u izradu softvera za igre na platformi gdje će vam preko 80% kopija biti piratizirano, to vam se jednostavno ne isplati. Sa zorom koja donosi novi val konzola, "evolucija" grafike biti će omogućena upravo zato jer će developeri biti malo više motivirani. Ovo možda ide na ruku dijelu čitateljstva koje čitavo vrijeme tvde kako konzole koče razvoj grafike, no nekako nam se čini da su pravi motivi daleko od crno bijele slike kakvu svi najčešće vole interpretirati.